מבנה חדש לשבט הצופים “שליט” יוקם בשכונה הירוקה
הוועדה המקומית לתכנון ובניה כפר סבא נתנה שבוע שעבר, יום ד’ (22/6), היתר בניה למבנה שישרת את מאות חניכי השבט, תושבי השכונה הירוקה. עד עתה פעל השבט במבנים יבילים זמנים. ההיתר ניתן לאחר שראש העיר, רפי סער, הודיע על קידום תכנון והקמה מבנה קבע לשבט הצופים בשכונה הירוקה.
המבנה הקבוע יעמוד בסטנדרטיים הכי גבוהים שיש, ויכלול את כל הפונקציות של מועדון צופים אזור התכנסות, חדרי פעילות וחצר. התכנון של המבנה נעשה בתאום עם תנועת הצופים בעיר. מועדון הנוער של שבט הצופים יהיה על שטח של כ- 400 מ”ר ועוד כ-39 מ”ר שטח שירות. במסגרת ההיתר אושר פינוי של שלושה מבנים קלים והקמת מבנה קבע למועדון נוער הצופים. הבקשה כוללת חדרי פעילות, חלל רב תכליתי, מחסן, שירותים, שטחי חוץ וקירויים קלים.
*רפי סער, ראש העיר:* “הקמת מבנה קבע עבור שבט “שליט” מהווה חלק מהתפיסה העירונית לקידום תנועות הנוער בעיר, מתוך ההכרה בערך החשוב שמהווה הפעילות בתנועות הנוער עבור בני הנוער, ותרומתן להווייתם החברתית ולעיצוב אישיותם וחינוכם לערכים. לכן, נערכנו בשילוב כוחות ובמשנה מאמץ, להקמת מבנה קבע לחניכי שבט שליט, שיהווה עבורם בית חם לרווחתם. אני מאחל לכל פעילי שבט שביט ופעילי תנועות הנוער ככלל, שתמשיכו לצמוח ולהתרחב, ולשקף את פניה היפות של החברה הישראלית, עם נוער איכותי, יוזם, פעיל ומתנדב, מלח הארץ – כאן בכפר סבא”.
*אמיר קולמן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה, צעירים ונוער:* “אני שמח ומתרגש יחד עם מאות חניכי וחניכות הצופים על הבשורה המשמחת שהתבשרנו הערב, קבלת היתר בניה להקמת מבנה קבע לשבט “שליט”, בשכונה הירוקה. תנועות הנוער מהוות את חוד החנית והמצפן הערכי שלנו. חובתנו לאפשר להן מרחב פעילות ראוי וכך אכן נעשה. אני מודה לראש העיר על הבנת הצורך וקידום הפרויקט, ולמהנדסת העיר ולכל גורמי התכנון וההנדסה, למנהלות מח’ הנוער ואגף קהילה ולכל השותפים לפרויקט החשוב הזה.”
קרדיט הדמיה: דניאל אזרד אדריכל

תגובות