מראות גוף – מראות שנראות נהדר בכל חדר

מראות גוף – מראות שנראות נהדר בכל חדר

 

בין אם אתם רוצים לגרום לחדר להיראות גדול יותר, או פשוט לראות את התלבושת המלאה שלכם, מראות גוף הן התשובה. מראות לגוף מלא משרתות מספר מטרות עיצוביות ולוגיסטיות. טכניקת עיצוב פשוטה שגורמת לחדר להרגיש גדול יותר, הוספת מראות גוף מלאות לחדר שלכם גם נותנת מעט קלות לשגרת הבוקר שלכם – אחרי הכל, אין דבר טוב יותר מאשר נוף ללא הפרעה שלכם בלבוש המהודר היומי שלכם.  המראות מגיעות במספר גדלים, ממראות קומפקטיות קטנות, ועד קיר אמנותי מכוסה בסגנונות שונים של מראות. מראת גוף מלא פירושה לא לעמוד יותר על כיסאות או ללכת לחדר אחר כדי להציץ בעצמכם מכף רגל ועד ראש.

סוגים ושימושים של מראות גוף

אחד מסוגי המראות גוף הנפוצים הוא מראת הרצפה שהיא לרוב באורך מלא או מספיק גדולה כדי שתוכלו לראות את עצמכם מכף רגל ועד ראש. הן מגיעות בסגנונות, צורות וגדלים שונים, אבל באופן כללי, ניתן לסווג מראות רצפה בשלוש קטגוריות: מסתובבת, מסורתית ונשענת.

  • מראת רצפה מסתובבת- מראת רצפה המגיעה עם מתלה כפול עם סיכות בתוך מסגרת, כך שניתן לכוונן או להטות אותה בקלות בזוויות שונות. מראת רצפה בסגנון זה אידיאלית עבור חדרי ארונות. לא משנה מה הגובה שלכם, פשוט הטו את המראה בהתאם כדי שתוכלו לראות את המראה שלכם בבירור. 
  • מראת רצפה מסורתית- מראות רצפה מסורתיות מספקות נוף מכף רגל ועד ראש. אלה יכולות להיות עצמאיות או מותקנות על הקיר. הן ממוקמות בדרך כלל אנכית, אך ניתן גם למקם אותן אופקית, מה שמעניק אשליה של חלל רחב יותר, ומיקום אידיאלי לכך יהיה חדר כניסה או מעבר צר. לרוב ניתן למצוא אותן משמשות בתור מראות לאמבטיה
  • מראת רצפה נשענת- מראות רצפה נשענות, כפי שהשם מרמז, נשענות על קיר, כאשר רק החלק העליון נוגע בקיר והחלק התחתון מונח על הרצפה. הן מגיעות לרוב עם מסגרות אלגנטיות או מורכבות ומשמשות כחלקי הדגשה לחדרי שינה, כניסות, חדרי מגורים ואזורים אחרים.

    תמונה: freepik.com

 

ישנן גם מראות גוף המותקנות באופן קבוע על הקיר או דלת ארון בחדר השינה או בחדר ארונות לשימוש אישי. סגנונות אחרים משמשים בעיקר כפריטים דקורטיביים בחדר. בבתים גדולים רבים, תמצאו מראת גוף עומדת הממוקמת בצד החדר או ממש ליד דלת הכניסה. זה משמש גם כעיצוב הבית וגם כדי להאיר את החלל.

חומרי גלם לעיצוב מראות גוף והמידות המקובלות

בכל הנוגע לחומרי מסגרת, לרוב מראות גוף  יש מסגרות עץ, בעוד שאחרות מגיעות בזהב או כסף המעניקים מראה ותחושה עתיקים ויכולים להוות אביזרים עיצוביים נהדרים בחדר. גודל המסגרת הוא דבר נוסף שיש לקחת בחשבון. ודאו שהוא מאוזן עם גודל השטח או החלל. לדוגמה, שטח גדול דורש מראה רצפה גדולה עם מסגרת מוצקה כדי שהיא תהיה אלמנט עיצובי יעיל. אם עיצוב החדר פשוט מספיק, מראה עם מסגרת קלה עשויה להספיק. אם אתם עדיין מתלבטים איזה סוג מראת גוף הכי יתאים עבור החדר שלכם, אתם מוזמנים לעיין בקטלוג המראות המגוון של חברת מגיק מומנט, שם בטוח תמצאו את המראה שתתאהבו בה, והיא תשמש אתכם נאמנה לפני כל יציאה שלכם מהבית.

תגובות

תגובות