מנהלת חדשה לכפר הנוער ויצו הדסים – נסיה בועז

נסיה בועז, תושבת שוהם, נבחרה לנהל את כפר הנוער ויצו הדסים באבן יהודה, שבפיקוח המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך.

לנסיה ניסיון מקצועי עשיר בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, והיא מכירה מקרוב את עולם כפרי הנוער והחינוך הפנימייתי, הן כתלמידה והן כאשת חינוך וניהול.

היא בוגרת כפר הנוער בן שמן ולאחר שירותה הצבאי כקצינה, חזרה אליו ומילאה בו מגוון תפקידים: מדריכה בפנימיה, אם בית, מחנכת ומרכזת החטיבה העליונה.

בתפקידה האחרון, היא ניהלה במשך שמונה שנים את התיכון הטכנולוגי נעמת “השרון” והובילה אותו להישגים, ובהם זינוק באחוז הזכאות לבגרות וזכיה בפרס החינוך הארצי.

נסיה היא בעלת תואר ראשון בחינוך בלתי פורמאלי, תואר שני במינהל חינוכי. נוסף לזאת, בוגרת תכנית מנהלים, מרצה אורחת במכללות, מלווה ‘פרחי הוראה’ ומנחת קבוצות.

בכפר הנוער ויצו הדסים לומדים כ-1,300 תלמידים (על יסודי) והוא מהווה בית ספר אזורי של מועצה מקומית אבן יהודה ובנוסף מסגרת חינוך פנימייתית לתלמידים מכל הארץ ומהעולם (תכנית נעל”ה).

בימים אלה נסיה החלה את תפקידה, ומחליפה את זאב טויטו שפרש לגמלאות לאחר שניהל את הכפר בשמונה עשרה השנים האחרונות ובמהלכם זכה הכפר בפרס החינוך הארצי לשנת 2018.

בהמשך, היא תעבור עם משפחתה להתגורר בכפר הנוער לצד הצוות והתלמידים, כחלק מהתפישה החינוכית הייחודית של כפרי הנוער.

“כמי שצמחה בכפר נוער זוהי סגירת מעגל מרגשת עבורי, מבחינה אישית ומקצועית, להוביל כפר נוער ותיק ואיכותי”. אומרת נסיה בועז, “זכיתי לקבלת פנים חמה ומחבקת מצוות הכפר ואני בטוחה שיחד נוכל להתמודד עם כל אתגר ולהגשים כל יעד”.

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימיית ועליית הנוער, בירכה אותה ואמרה: “אנו גאים שבוגרים שלנו, כמו נסיה, חוזרים להשתלב בכפרי הנוער בתפקידי חינוך וניהול במטרה להעניק חוויית לימוד וחינוך טובה גם לדור הבא”

אני בטוחה כי ניסיונה יתרום להמשך קידומו ופיתוחו של  כפר הנוער ויצו הדסים לטובת התלמידים והצוותים”.

תגובות

תגובות