שכונת יוספטל בכפר סבא: נחנך מתחם הכושר בגן התשעה

כחלק מתוכניתה הרב שנתית של עיריית כפר סבא לחיזוק והרחבת מתחמי הכושר והשעשועים בעיר, תוך פיתוח השטחים הירוקים לרווחת הציבור, נחנך בחגיגיות, מתחם הכושר החדש בגן התשעה בשכונת יוספטל הוותיקה בכפר סבא.

ההשקה התקיימה במעמדם של ראש העיר רפי סער, סגן ומ”מ ראע”ה ומחזיק תיק חזות העיר דני הרוש, שגיא חן מנכ”ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, דרור פריידין מנהל מחלקת תכנון וביצוע, עופר דולב קבלן פיתוח בגן, שי טובי קבלן פיתוח הגן, איאד מנהל עבודה פיתוח בגן, הלן רוט ניצן, מנכ”לית אלו את ניצן, ילנה שפולנסקי, סמנכ”לית אלו את ניצן, תושבי שכונה וילדיהם.

עבודות הקמת מתחם הכושר שעלותו כ- 420,000 אלף ₪, בוצעו בהובלת החכ”ל בשיתוף אגף חזות העיר ובמימון מפעל הפיס. המתחם כולל מתקני כושר בטיחותיים שמאפשרים להפעיל במקביל קבוצות שרירים גדולות בגוף, נבנה גם מתקן כושר פונקציונאלי המרחיב את פעילות הספורט. במתחם נבנתה הצללה לשעות היום ותאורה לשעות הערב.

הקמת מתחם הכושר בשכונת יוספטל הוא חלק ממהלך נרחב וחסר תקדים לשדרוג והקמה של עשרות גינות משחק ומתחמי כושר ברחבי העיר, בדגש על השכונות הוותיקות.

ראש העיר רפי סער: “אנו ממשיכים לעמוד בציפיות הגבוהות, לפתח את העיר, לחזק את רמת הניקיון, ולהרחיב את השירותים והמתקנים לציבור הרחב. אני רוצה להודות למנהל הפרויקט מהחכ”ל דרור פריידין, לקבלן פיתוח בגן שי טובי ועופר דולב ולכל אנשי החברה הכלכלית ואנשי אגף חזות העיר. רצים קדימה בכל הכוח וממשיכים לחדש ולשדרג את הגינות והפארקים בעיר ולספק מתקני כושר לשימושכם החופשי, ברמה הגבוהה ביותר. וזו רק ההתחלה – כי הספורט, הפנאי הכושר והבריאות – הם בנשמתנו. תודה ענקית גם למפעל הפיס על השותפות למען הקהילה. כפר סבא שלנו קהילתית ויפהפייה, לא בכדי העיר דורגה במקום הראשון מבחינת שביעות הרצון מאיכות החיים בה”.

סגן ומ”מ ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, דני הרוש: “הגינה המיוחדת הזו מצטרפת לרשימה ארוכה של גינות ציבוריות במרחבים הירוקים היפיפיים של העיר כפר סבא. אני מאחל לתושבי העיר המקסימים שלנו הנאה רבה בגינתם החדשה, וקורא לכם לקחת חלק בשמירה על המרחבים הציבוריים שלנו ועל ניקיונם, למען כולם. אני מברך את ראש העיר ואת כלל הגורמים שלקחו חלק בהקמה”.

קרדיט צילום: שי עזרא

תגובות