כפר סבא: תוזל משמעותית השכרת לוקרים במוסדות החינוך

בפגישה רשמית השבוע לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, אשר נערכה בין ראש עיריית כפר סבא רפי סער, נציגי החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא והנהגת ההורים העירונית, סוכם על בשורה אדירה לתלמידי העיר והוריהם כשהוחלט על הוזלה משמעותית בהפעלת פרויקט שרלוק, מערך השכרת הלוקרים במוסדות החינוך. משמעות הדבר היא שהחל משנת הלימודים הקרובה מחיר השכרת לוקר יעמוד על 80 שקלים בלבד, הוזלה של 20% (!) מהמחיר של שנת הלימודים הקודמת, כשחלק מההכנסות מהשכרת הלוקרים יועברו לתקציב בתי הספר וישמשו גם הם לפעילות לטובת התלמידים.

 

לוקרים הינם תאים אישיים בהם יכולים התלמידים, לאחר השכרתם, להותיר את ספרי הלימוד בבית הספר ובכך תורמים ליצירת סביבת למידה נוחה.

זוהי השנה החמישית שמפעילה החברה הכלכלית את פרויקט שרלוק, שהוקם כיוזמה משותפת של הנהגת ההורים בשיתוף החברה הכלכלית. את מהלך ההוזלה לקראת שנה”ל תשפ”ג יזמה הנהגת ההורים העירונית ובימים הקרובים צפוי להיפתח הרישום לאתר השכרת הלוקרים.

ראש העיר רפי סער: “אני מברך את הנהגת ההורים על המהלך המשמעותי שגם יוזיל את מחיר ההשכרה עבור הורי התלמידים וגם יתרום לעיבוי הפעילות הבית ספרית לטובת התלמידים. לתלמידי העיר, לילדים שלנו מגיעה הטוב ביותר”.

אתי בוים וסער ורדי יו”ר הנהגת ההורים העירונית: ״מדובר במהלך שההנהגה העירונית מקדמת מזה מספר שנים, כדי להוזיל את מחירי השכרת הלוקרים שהיו נטל כלכלי להורים רבים. אנו מודים לראש העיריה ולמנכ״ל החברה הכלכלית על שיתוף הפעולה כדי לתת מענה לכל ילדי העיר במחיר נמוך משמעותית ביחס ליתר הרשויות וזאת בזכות הוצאת תפעול מערך ההשכרה מידיים פרטיות לידי שירות מקוון שבנתה החברה הכלכלית״.

תגובות