מופע הסיום של להקת המחול הייצוגית הורה כפר סבא: ערב שמאגד תחתיו חדוות אמנות ותרבות

אתמול (יום ב) קיימה עיריית כפר סבא באמצעות אגף קהילה וחברה, את ערב הסיום החגיגי של להקת המחול הייצוגית הורה כפר סבא. האירוע התקיים באודיטוריום בית ספיר במעמד ראש העיר רפי סער, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה וחברה אמיר קולמן, נציגי אגף קהילה וחברה, אלרון ראובני, הכוריאוגרף והמנהל האומנותי של הלהקות, משפחות הרקדנים ואורחים.

 

הלהקות, אשר מונות כ – 100 רקדנים מגיל יסודי ועד גילאים מבוגרים מחולקות ל – 3 קבוצות: ניצנים, נעורים ובוגרים.

להקת הורה מופיעה באופן קבוע בפסטיבלים ברחבי הארץ, כמו פסטיבל כרמיאל, פסטיבל ירושלים, פסטיבל דרום השרון ופסטיבל חלב ודבש – עמק יזרעאל, וחברי הלהקות מתנדבים בטקסים עירוניים כל השנה ומייצגים בכבוד את העיר כפר סבא בארץ ובעולם. עד היום הופיעו רקדני להקת הורה כפר סבא בחו”ל בברזיל, סלובקיה, הונגריה, בולגריה וספרד.

ראש העיר רפי סער: “הערב הזה הוא כולו חגיגה אמיתית של ריקוד, רגש והשקעה רבה לאורך השנה כולה. היום אתן ואתם יכולים להסתכל בגאווה לאחור ולראות את כל מה שעשיתם לאורך השנה כולה, את ההישגים, הקשיים עליהם גברתם, ההנאה וההצלחות להן זכיתם. היום זכינו לראות ערב שמאגד תחתיו חדוות אומנות ותרבות – כולם שלובים ושזורים יחד כזר מרהיב של ערכים ותרבות. המשיכו להופיע ולייצג אותנו בכבוד. אני מאחל לכולכם המון הצלחה בעתיד ולעולם אל תפסיקו לחלום ולשאוף גבוה, כי רק מי שחולם – משיג את המטרות אליהן הוא שואף.”.

 

מחזיק תיק קהילה וחברה אמיר קולמן: “שמחתי לקחת חלק במופע סיום השנה המרהיב שלכם. תחת הובלתו של אלרון ראובני, כוריאוגרף ומנהלה האומנותי של הלהקות, ועם המעטפת החמה והתומכת של אגף קהילה, צמחתם, גדלתם והגעתם לערב השיא היום. אני מאחל לכולכם ערב מהנה וחופשת קיץ מהנה ובטוחה, ומזמין את כולכם להצטרף אלינו לכל אירועי הקיץ ברחבי העיר”.

מנהלת מחלקת קהילה ופנאי, ליאת קליין: “לאורך השנים זכינו לטפח במחלקת קהילה ופנאי אלפי רקדניות ורקדנים מדהימים שיצאו מאז לעולם וממשים את אומנותם באמצעות המחול, דרך אמנותית נפלאה לתקשר עם אנשים ולהתבטא. ערב הסיום החגיגי של להקת הורה מהווה את שיא היצירה ומסכם את העשייה האדירה לאורך כל השנה”.

צילום: רמי זרנגר

תגובות