איך בוחרים אינסטלטור מקצועי ואמין?

הרבה פעמים אנחנו לוקחים את הבית שלנו כמובן מאליו, ולא מתעמקים במחשבה על המערכות השונות שעוזרות לנו ליהנות מאיכות חיים.

בתוך קירות הבית יש מערכות רבות, ובהן מערכות חשמל, מים, ביוב, מיזוג ותקשורת. כשכל המערכות האלה פועלות – הכל טוב ואנחנו לא מקדישים להן אפילו רגע אחד של מחשבה. 

לעומת זאת, כאשר מתגלה תקלה באחת המערכות האלה, אפילו תקלה קלה ביותר, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו חסרי אונים. 

במקרים רבים, כדי לטפל בתקלות השונות שבמערכות הבית, מומלץ לקרוא לאיש מקצוע שמתמחה בתחומו, ונותן שירות באיזור שלנו. 

כך לדוגמא, אם אנחנו גרים ברעננה ויש לנו בעיה בצנרת המים או הביוב, כדאי לקרוא לאינסטלטור ברעננה שיבוא לטפל בבעיה.

איך לבחור אינסטלטור מקצועי?

אחת הבעיות שבעלי בתים רבים נתקלים בה היא החשש מ”מאכערים” ומאנשי מקצוע שרק רוצים לקחת מהם כמה שיותר כסף, בלי לתת שירות אמיתי ומקצועי שיפתור את הבעיה. 

לכן, אספנו עבורכם כמה כללים שיעזרו לכם לוודא שהאינסטלטור שהזמנתם הוא איש מקצוע רציני, שיודע לפתור את הבעיה שלשמה הזמנתם אותו. 

השיטה הראשונה למצוא אינסטלטור מקצועי ואמין היא פשוט לשאול חברים או בני משפחה. במקרים רבים, האנשים שסביבכם יוכלו להמליץ לכם על אינסטלטור שהם קיבלו ממנו שירות, והיו מרוצים מהעבודה שלו. 

אם לא הצלחתם לקבל המלצה על אינסטלטור מאנשים שקרובים אליכם, אפשר לפנות לרשתות החברתיות ולשאול שם. 

במקרים רבים, אם תבקשו המלצות בקבוצת הוואטסאפ השכונתית או בקבוצה המקומית בפייסבוק, תקבלו מספר המלצות על בעלי מקצוע שונים. 

במקרה כזה, חשוב לבדוק טוב טוב את ההמלצות שאתם מקבלים, כדי לוודא שאתם לא מקבלים המלצות מחברים של אותו אינסטלטור, אלא מלקוחות אמיתיים שקיבלו שירות ויודעים לתת חוות דעת אובייקטיבית. 

שיטה נוספת היא פשוט לפנות לאתרים שונים שבהם יש אנשי מקצוע רבים שנהנים מדירוג של לקוחות. בין השאר, ניתן להיכנס לאתר מידרג כדי לראות מי האינסטלטורים המומלצים באיזור שלכם. כמו כן, ישנם אתרים נוספים שמעניקים שירות של דירוג בעלי מקצוע, ובהם המקצוענים, בזק 144, דפי זהב ועוד. 

ניתן גם להיעזר במפות גוגל, שבהן ניתן לראות את אנשי המקצוע הקרובים אליכם, ואת הדירוג שהם קיבלו מלקוחות שונים. 

מה לעשות לפני שהאינסטלטור מגיע?

ישנם כמה צעדים שאתם יכולים לעשות לפני שהאינסטלטור מגיע, כדי למנוע חוסר ודאות ובעיות בתקשורת. בין השאר, מומלץ לשוחח עם האינסטלטור, להסביר לו את הבעיה בדיוק ולבקש ממנו הצעת מחיר. 

ניתן גם לשלוח לו בוואטסאפ צילום של התיקון הדרוש, כדי שיוכל לתת הצעת מחיר מדויקת יותר. 

ככל שתהיו מדויקים יותר בפרטים שתתנו לאיש המקצוע, כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת יותר, שתחסוך לכם עוגמת נפש. 

בנוסף, אם אתם גרים באיזור עם בעיות חניה, מומלץ להגיד זאת לאינסטלטור שבדרך כלל מגיע עם רכב גדול מלא ציוד. במידת האפשר, מומלץ לבקש ממנו שיעדכן כשהוא באיזור, על מנת שתוכלו לשמור לו חניה מראש. 

לסיכום, הזמנה של איש מקצוע יכולה להיות סוג של הימור, אבל אם ניגשים למטלה הזאת בצורה נכונה ונערכים מראש בהתאם, היא יכולה להפוך למטלה רגועה וברורה.

תגובות