3 סיבות עיקריות לניקיון חלונות במשרדים

בכל משרד, בכל בית עסק דואגים לפנות את פחי האשפה, לנקות את השולחנות, המקלדת, העכבר ומסך המחשב. זה נראה לכולנו מאוד לגיטימי שהציוד שאנחנו משתמשים בו במשרד יעבור ניקיון לעיתים דחופות. גם שטיפת הרצפה או שאיבת השטיחים בשואב אבק נראים לנו לגיטימיים ביותר ולכל אלו בעלי עסקים רבים דואגים לחברת ניקיונות שתגיע ותנקה עבור עובדי החברה באופן שוטף, גם אם מדובר בפעם בשבוע.

אך מה בנוגע ניקיון החלונות? בשנים האחרונות ישנה מודעות הולכת וגדלה על חשיבות ניקוי חלונות במשרדים ובבתי עסק שונים והדבר אינו מפתיע כלל. אם גם אתם בעלי עסק אם גם לכם ישנה חברה וצוות העובדים שלכם חשוב לכם, המשיכו לקרוא את המאמר ולהכיר את שלוש הסיבות העיקריות שמשנות את פני הדברים. 

מהם 3 הסיבות העיקריות שחשוב לשמור על ניקוי חלונות המשרדים?

כל בעל עסק מקים את העסק על מנת להצליח בו ולהביא להכנסה כלכלית עבורו ועבור כמובן עובדי החברה שעובדים  בה. ניקח לדוגמא משרדי חברה, העובדים יושבים מול המחשבים לאורך שעות רבות ביום, אך את השמש בחוץ הם יכולים לספוג וליהנות רק מבעד לחלונות.

אם החלונות מלוכלכים, מאובקים ובעלי סימנים רבים של אבנית או גרוע מכך, נוצות שהתעופפו ברוח, הדבר משפיע באופן בלתי מודע על הרגשת העובדים במשרד. הרבה יותר נעים להיכנס למשרד נקי ומטופח בכל בוקר מחדש. כפי שאתם דואגים לרווחת העובדים בצורות אחרות, גם ניקיון החלונות במשרד לטובת רווחת העובדים ולמעשה הם יעריכו זאת מאוד. 

סיבה נוספת אחרת היא התרשמות לקוחות על בית העסק, כאן ניקח לדוגמא חנות מוצרי חשמל. אם לחנות יש חלונות ראווה חשוב לנקות את החלונות על מנת שהלוחות שלכם יתרשמו מכך שהחנות מטופחת ומחזיקה במכשירים איכותיים גם כן.

חנות בעלת חלונות ראווה מלוכלכים באופן אוטומטי משדרת על בית עסק ישן ובראשם של הלקוחות חולפת ישר המחשבה כי אולי גם המוצרים בחנות אינם מעודכנים. משדר על התיישנות. 

הסיבה השלישית גם היא בעניין רושם ראשוני אך הפעם מצד שיתופי פעולה. לעיתים כבעלי עסקים אנחנו רוצים ליזום שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים. כדי לקבל כבר מההתחלה את אהדתם ושהם יתרשמו מבית העסק שלכם לחיוב, מומלץ להזמין ניקוי חלונות לפני הפגישה.

כאשר בית העסק שלכם נקי אתם כבר משדרים איכות. תחשבו על זה כמו על דייט ראשון, הרי לא תגיעו לדייט אחרי יום עבודה קשה או אחרי אימון בחדר הכושר, אתם תרצו להתקלח, להתבשם ולהראות במיטבכם, כך גם העסק שלכם. 

לסיכום, ניקוי חלונות חשוב לא רק כדי לשמור על ניקיון המשרד או העסק שלכם, לחלונות נקיים ישנה השפעה על התת מודע של הלקוחות של בית העסק, יזמים ומשתפי פעולה וכמובן על העובדים בחברה. לכן, מומלץ לשמור על חלונות בית העסק נקיים ולדאוג שחברת ניקיון מקצועית תגיע לפחות פעמיים בשנה. 

תגובות

תגובות