איך להשוות בין בתי מלון בירושלים בצורה נכונה?

אם החלטתם שברצונכם להזמין בית מלון בירושלים, כל שנותר לכם לעשות הוא להחליט על התאריכים המדויקים ולבחור את המקום בו תתארחו. אבל איך משווים בין מתי מלון בירושלים ומה חשוב לבדוק לפני שמקבלים החלטה בנושא? הנה המידע החיוני והחשוב שכדאי להכיר.

בחירת מלונות בירושלים לפי מחיר

אין מה לעשות, בעבור רובנו המחיר הוא אחד מהפקטורים המרכזיים אשר נלקחים בחשבון בעת הזמנת מקום בבית מלון כזה או אחר. יתרה מכך, נוכל לומר כי זו גם דרך נהדרת לסנן מלונות מסוימים בשל עלות גבוהה אשר חורגת מהתקציב שהוגדר לחופשה. 

אנו ממליצים לבדוק היטב את המחירים ולא להסתפק בבדיקת בתי מלון בירושלים באתר אחד אלא יש להשוות כמה אתרים שונים, החל מהאתר הרשמי של המלון ועד לאתרי השוואת מחירים, בוקינג, טריוואגו, אתר המלונות הוטליה וכדומה.

המיקום של המלון על גבי המפה

אפשר לחלק את העיר ירושלים למספר אזורים: החלק המערבי של העיר, החלק הדרומי, מרכז העיר, אזור העיר העתיקה והאזור הצמוד לעיר העתיקה. לכן, כדאי להסתכל היכן המלון שלכם ממוקם על גבי המפה ואילו אטרקציות ופעילויות יש בקרבתו.

מסעדות ומתחמי אוכל במלון

בוחרים בית מלון בירושלים? בהנחה וברצונכם לאכול במלון עצמו ולא לצאת למסעדות הסמוכות, אל תשכחו לבדוק את התפריט של המסעדות, חדרי האוכל והלובי שלו. בנוסף, כדאי לשים לב לבסיס האירוח מאחר וישנם בתי מלון בירושלים אשר פועלים על בסיס ארוחת בוקר בלבד ויש גם מלונות בירושלים אשר בהם בסיס האירוח הוא חצי פנסיון, פנסיון מלא ואפילו אירוח על בסיס הכל כלול.

קרדיט תמונה: DEPOSITPHOTOS

ג’קוזי, ספא, חמאם ועוד

כולנו רוצים להתפנק בעת ההגעה אל המלון ולכן יש לבדוק את המתקנים במלון, החל מהבריכות, הג’קוזי, חדר הכושר, החמאם, טרקלין עסקים וכל דבר נוסף אשר יכול לשדרג בעבורכם את השהות במקום. כדאי לבדוק מה גיל הכניסה אל המתקנים השונים והאם הדבר כרוך בעלות נוספת או שמדובר בשירות חינמי לשוהים במלון.

רמת החדרים והסוויטות של המלון

רוב השהות שלנו במלון היא בחדר ועל כן יש חשיבות מכרעת לבדיקת הגודל של החדר והאבזור אשר קיים בו. האם יש בחדר מקלחון או אמבטיה? האם יש ספה אשר נפתחת למיטה? האם יש מרפסת? אם כן אז מה הנוף אשר נשקף ממנה? כל אלו חשובים מאוד וכדאי גם לבדוק האם יש WIFI בחדרי המלון, מה שהפך לסטנדרט בשנים האחרונות, כמו גם הימצאות של כספת בחדר ועמדה להכנת קפה.

לסיכום, השוואה בין בתי מלון בירושלים צריכה לקחת בחשבון לא רק את עלויות המלון אלא גם מספר משתנים נוספים כמו רמת החדרים, המתקנים השונים הקיימים במלון, האוכל והמסעדות וכמובן המיקום, אשר צריך להיות מרכזי ובקרבת אטרקציות של העיר ירושלים. בנוסף, נמליץ לבדוק האם במלון יש חנייה לאורחים, האם יש בית כנסת (לציבור שומר המסורת) וכמובן מה רמת הניקיון והשירותיות של צוות המלון. כדאי לקרוא המלצות על המקום במספר מקומות שונים ברשת ורק לאחר מכן לבצע את ההזמנה.

תגובות

תגובות