הישג בינ”ל לרץ המרתון גרמה אמרה מהפועל אתלטי אורן כפר סבא

נבחרת רצי המרתון של ישראל, הכוללת את גרמה אמרה מהפועל אתלטי אורן כפר סבא, זכתה שלשום (יום ב) במדליית הזהב הקבוצתית בריצת מרתון באליפות אירופה באתלטיקה קלה המתקיימת במינכן, גרמניה. בזכות הניצחון הקבוצתי המפואר, נשמעה בתום התחרות במינכן, שירת התקווה, 50 שנה לאחר טבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת 1972.

צילום נעמי שפר

בין 9 הרצים הראשונים, סיימו 4 רצים ישראליים – ביניהם גרמה אמרה שעם חברו לאגודה, איימרו עלמייה, ייצגו את ישראל באולימפיאדת טוקיו. ספורטאי האגודה לקחו גם חלק באליפות אירופה לנוער שהתקיימה ביוני בירושלים כמו גם במשחקי המכביה בהן זכו במדליות. השניים החלו זה מכבר בהכנות לאולימפיאדת פריז 2024;

הפועל אתלטי אורן כפר סבא, בניהולו המקצועי של קופץ המוט האולימפי קונסטנטין סמיונוב, פצחה כבר בהכנות לפתיחת עונת האימונים והתחרויות הבאה. על רקע זה, נזכיר כי ההרשמה לאימוני האתלטיקה באצטדיון גלילי כצנלסון – החלה.

ראש העיר רפי סער: “כל הכבוד על ההשקעה והחתירה הבלתי מתפשרת למטרה. ריצה למרחק אינה ספורט פשוט ודורשת כח סיבולת, התמדה, מוטיבציה גדולה והכל בכפוף לרצון אדיר להצלחה ולהובלה. אני גאה בגרמה אמרה שלנו ובכל הספורטאיות והספורטאים הישראלים שלנו, שהתחרו בכלל תחומי הספורט בתחרות אירופה וייצגו אותנו בכבוד. זהו ניצחון אדיר נוסף שמוכיח שהשקעה לטווח הרחוק משתלמת! ישר כח!”

סגן ראה”ע ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: “אני מברך את גרמה אמרה היקר שהביא לנו גאווה בינ”ל גדולה באליפות אירופה הנוכחית! 50 שנה אחרי טבח הספורטאים הנורא, זכינו לעמוד באותו המקום ולהתגאות משמיעת צליליה הנפלאים של התקווה, להתפעם מהכבוד הגדול שהביאו לנו הספורטאים הישראלים. אני מאחל לכל ספורטאינו שימשיכו להתקדם בתחומי הספורט שלהם ולשבור שיאים חדשים, כל פעם מחדש”.

תגובות