סדנת יין באתר הקסום של פרידלנד / מאת יואב חביב

יש אלוהים… היו מריעים החבר’ה שלי במועדון הירוק שלנו… בעיקר בתום הרשתות הרוטטות ושלוש הנקודות… אז זהו ואתם יודעים… אני לא אדם דתי ברם אדם מאמין. עבורי המשמעות של צמד המילים היא גם רוחנית ואמונתית. לחילוני מאמין יש יתרון : ראה וקדש לא מחייב אותו. אז שימשיכו לבשר רעות…ואני בשלי. אמשיך למצות את החיים עד תום ולזרות במעגלים סביבי הרבה אהבה ואנרגיות קסומות. וכך מצאתי עצמי אמש באתר הקסום של פרידלנד… יחד עם כל חברותיי וחבריי לפרלמנט של פרידלנד.
בלב ליבו של שיכון הוותיקים המופלא שלנו… בדיוק כמו במושבה של פעם…מטפחים ריקי ואבנר ביטון…ובאותה נשימה כמובן : דניאלה ורונן…עם מלוא החופן אהבה ונשמה… את המותג מוסד פרידלנד מזה שנות דור. אתם הריי יודעים… יש צורך בסיבה למסיבה. וכך מכריז אבנר גאון ההפקות…על ערב השקת יין הכורמים. כרם יפתח והכל בצוותא עם יינות הדגל של יקב הריי הגליל הושק היהלום שבכתר היקב : יין הכורמים. אמרת יקב הריי הגליל אמרת עודד חצבני…מנהל ההדרכה הראשי של היקב…הנחה את הערב הקסום והעביר לנו סדנת יין כמו שרק עודד יודע : רהוט וחד כתער מחד אך תמיד בגובה העיניים מאידך גיסא. השילוב של יינות צמרת עם קרנבל בשרים דרום אמריקאי לעולם ועד שילוב מנצח. וכך גם לא ניפקד מקומו של מנצח גריל הגחלים… אומן הבשר הדרום אמריקאי אייל צימצה. שישה יינות כיכבו בערב…
האמת אחריי השני הייתי באתר אחר… אך בכל זאת אנסה לשחזר : עודד פצח ביינות הלבנים הנודעים של יקב הריי הגליל : אלון לבן. יראון שרדונה ורוזה יראון… ובהמשך היינות האדומים : יין חברים. סינגל יפתח ולפינלה החגיגי השיק עודד את יין הכורמים. יקירי…פיכח לא הייתי ובכל זאת תקוותי כי דייקתי בשמות. ברור לכם שלא שתינו על בטן ריקה. צ’ימצ’ה היה בשיאו ודאג בהתאמה לכל יין שחלילה לא נוותר כבעידן הכפן. בכדיי לא להאריך עוד לא אפרט אודות תאוות הבשרים של צ’ימצ’ה ברם האמינו לי ענקקק.
בדיוק מרבי כל יין ומנתו שלו. ערב גדוללל. מהנה. מרווה. משביע. טעים. מעצים. הדיצה והאושר בחברה של הפרלמנט יצרו הרמוניה מושלמת. יוסי סדבון נשיא המועדון שלנו הודה בדרכו המיוחדת והשנונה לאבנר וכל צוות פרידלנד. לעודד וליקב שלו. לצ’ימצ’ה אשר על המזון ולכל חבריי הפרלמנט של פרידלנד. ולכן ולכם חברות וחברים שלי… ולגביי דידי זו לא קלישאה… שרק תהיו לי בריאים. ואנא אל תישכחו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שבת שלום. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏10‏ אנשים‏

תגובות

תגובות