מה ההבדל בין השתלת שיער בישראל ובין השתלת שיער בטורקיה?

אין ספק כי יוקר המחיה בישראל הוא נוראי ואנשים רבים מתקשים לסיים את החודש. ועדיין אנשים לא יוותרו על מותרות כמו מכונית, בית או סמארטפון יוקרתי. באותה מידה יש לציין כי אנשים לא יוותרו על השתלת שיער מכיוון שזו הדרך היחידה להילחם בקרחת. על רקע זה עולה השאלה מה ההבדל בין השתלת שיער בישראל או בטורקיה?

אם כן אתם צריכים להבין כי הטורקים נחשבים בצדק למומחים הגדולים ביותר בעולם להשתלות שיער. לכן רבים מעדיפים לעשות את ההשתלה בטורקיה פשוט בגלל שההשתלה שם הרבה יותר איכותית. רוצים את הטוב ביותר לראש שלכם? לא מוכנים להתפשר? רוצים להבטיח השתלה ברמה גבוהה? אין ספק כי טורקיה עדיפה פי כמה על ישראל וזו עובדה שאין עליה מחלוקת או עוררין.

נוסעים לטורקיה להשתלת שיער? אל תשכחו לבלות

לאחר שענינו על השאלה מה עדיף השתלת שיער בישראל או בטורקיה אנו חייבים לציין כי יש יתרונות נוספים להשתלת שיער בטורקיה. עליכם להבין כי אין גבול לדברים שאפשר לעשות בטורקיה. מדובר על ארץ עם אטרקציות רבות ולכן לא משעמם שם לרגע.

לכן אתם צריכים להבין כי אתם יכולים לשלב בין חופשה ובין השתלת שיער בטורקיה. כך לדוגמא איסטנבול היא עיר מדהימה עם המון דברים לראות ואחת הערים המעניינות ביותר בעולם. לא רק זאת אלא שבטורקיה יש קולינריה מעולה ואוכל ברמה מאוד גבוהה ולכן לא יהיה לכם משעמם ולא תצאו רעבים מביקור בטורקיה וזה עוד יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו אם אתם רוצים לעשות השתלת שיער בטורקיה.

תמונה:freepik

האם העלויות של השתלת שיער בטורקיה הן גבוהות?

אי אפשר לדבר על השתלת שיער בטורקיה מבלי לשאול האם העלויות של ההשתלה הן גבוהות? אם כן אתם צריכים להבין כי טורקיה היא ארץ מאוד זולה לעומת ישראל. לא רק זאת אלא שהלירה הטורקית נחלשת כל הזמן וכך הישראלים מרוויחים מכיוון שהשקל חזק ויכול לקנות המון בטורקיה.

כך המחייה בטורקיה היא מאוד זולה ואתם לא צריכים לחשוש מעלות המלון או האוכל בטורקיה. עוד נציין כי ההשתלה עצמה מאוד זולה באופן יחסי וזאת מכיוון שהכול זול בטורקיה. אין ספק כי מבחינה כלכלית עדיף לבצע השתלת שיער בטורקיה ולא בארץ וזה משהו שאתם חייבים להפנים.

אל תעשו השתלת שיער בטורקיה מבלי לברר מי הרופא שעושה את ההשתלה

עליכם להבין כי הדבר החשוב ביותר בהשתלת שיער בטורקיה וגם בישראל זה הרופא שמבצע את ההשתלה. ככל שהרופא יהיה יותר טוב כך ההשתלה תהיה יותר מוצלחת. לכן לפני שאתם בוחרים מכון השתלות אתם צריכים לברר מי הרופא שעושה שם את ההשתלות. לאחר מכן בררו מה רמתו של הרופא ואז תחליטו האם לעשות את ההשתלה שם או במקום אחר.

תגובות

תגובות