כל מה שרציתן לדעת אחר מעקב שבועות הריון

ישנם דברים רבים שיכולים לקרות לגוף האישה במהלך ההיריון. מהיום הראשון להריונה, היא עלולה להתחיל להבחין בשינויים בגופה. השכיח ביותר הוא השינוי הפתאומי במשקל ובתיאבון.

שבועות ההיריון נספרים מהיום הראשון של הווסת האחרונה של האישה, או LMP. זה כאשר גיל ההיריון של תינוקך מחושב גם כן.

רחמה של אישה יגדל עם הזמן, וצמיחה זו תהיה מורגשת באמצעות בדיקות גופניות על ידי הרופא שלך ותמונות אולטרסאונד שצולמו על ידי הרופא המיילד שלך.

 

תמונות depositphotos.com

 

חשוב לדעת באיזה שבוע את נמצאת כרגע בהריון כי זה יכול למלא תפקיד בבריאותך במהלך שאר ההיריון.

מעקב אחר שבועות היריון הוא אחד הדברים הראשונים שאת צריכה לעשות כשאת מגלה שאת בהריון. חשוב גם לרופאים ולנותני שירותי בריאות לעקוב אחר שבועות ההיריון שלך, כדי שיוכלו לספק מידע ועצות מדויקות.

ניתן לחשב את תקופת ההיריון של אישה על ידי ספירת מספר הימים מהיום הראשון של הווסת האחרונה ועד למועד הכניסה להריון. תקופת ההיריון הממוצעת היא 40 שבועות, או 280 ימים, אך היא יכולה להשתנות בין 37 ל-42 שבועות.

במהלך הריון טיפוסי מתרחשים שינויים רבים הן באם והן בגוף התינוק שלה. שינויים אלה נגרמים על ידי הורמונים השולטים באיזו מהירות גדל גופו של תינוק שטרם נולד, כמו גם הורמונים אחרים.

איך לעקוב אחרי שבועות ההיריון שלך?

מעקב אחר שבועות ההיריון שלך הוא דרך מצוינת להישאר מעודכנת לגבי התקדמות התינוק שלך. ישנם אפליקציות ואתרים רבים שיכולים לעשות זאת עבורך.

חלק מהיישומים או האתרים הללו מאפשרים לך להזין מידע כגון תאריך היעד שלך, משקל, גובה וגורמים אחרים שיכולים להשפיע על משך ההיריון. לאחר מכן הוא יחשב את מספר השבועות, הימים והשעות שהיית בהריון עד כה.

טבלאות אקסל הן עוד דרך מצוינת לעקוב אחר כמה זמן היית בהריון עד כה. את יכולה פשוט להוריד תבנית מהאינטרנט ולמלא עליה את הנתונים הדרושים.

למה כדאי להשתמש באתר אמין למעקב אחר שבועות הריון

ישנן סיבות רבות מדוע עליך להשתמש באתר אמין למעקב אחר שבועות ההיריון שלך. ניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר התפתחות התינוק, להבין מה קורה לגוף ולגלות מה קורה ברחם.

אולי לא תוכלי לזכור הכל, אבל אם יש לך אתר אמין למעקב אחר שבועות הריון, תמיד יהיה לך תיעוד של מה קרה ומתי זה קרה.

בנוסף באתרים רבים ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות כמו גם לקבל ייעוץ מרופאים אמתיים שיכולים לעזור. אחד האתרים הפופולריים והאמינים ביותר למעקב אחר שבועות הריון הוא אתר יולדת, שם תוכלו גם למצוא תמיכה בין הריוניות אשר יכולה מאד לעזור,  באמצעות פורומים ייעודיים וקבוצות וואטסאפ, ככה גם לא תרגישי אף פעם שאת לבד במסע הזה.

תגובות

תגובות