כל מה שצריך לדעת על ציוד רפואי

ציוד רפואי מתייחס למכשירים ולמכשירים המשמשים בתחום הבריאות לאבחון ולטפל במחלה או בפציעה.

ציוד רפואי מתחלק לרוב לשתי קטגוריות: אבחנתי וטיפולי. ציוד אבחון משמש כדי לספק מידע על מצבו של המטופל, בעוד ציוד טיפולי משמש כדי לסייע למטופל להחלים ממחלה או פציעה.

 

תמונות depositphotos.com

 

חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של ציוד רפואי הם:

1) מכונות רנטגן, המשתמשות בקרינה אלקטרומגנטית כדי לייצר תמונות של פנים גוף האדם

2) אולטרסאונד, המשתמשים בגלי קול ועיבוד מחשב כדי לייצר תמונות של איברים, רקמות וכלי דם

3) טומוגרפיה ממוחשבת (CT), המשתמשת בקרני רנטגן שנלקחו מזוויות רבות ושונות

4) הדמיית תהודה מגנטית (MRI), המשתמשת בשדה מגנטי

מאיפה קונים ציוד רפואי

ישנן אפשרויות רבות ושונות בכל הנוגע לאיפה לקנות ציוד רפואי. יש אנשים שמעדיפים לקנות באינטרנט ולקבל את הציוד ממש עד פתח ביתם, בעוד שאחרים מעדיפים להיכנס לחנות ולבדוק את המוצר לפני שהם קונים אותו.

האפשרות הטובה ביותר עבורך תהיה תלויה במה שאתה מחפש ברכישת הציוד שלך.

האם ניתן להשכיר ציוד רפואי?

שירותי השכרת ציוד רפואי הם דרך מצוינת לחסוך כסף בכך שלא צריך לרכוש את הציוד על הסף. ניתן לשכור אותם לפרקי זמן קצרים, או לפרקי זמן ארוכים. ניתן גם לשכור את הציוד עם אופציה לקנייה.

הצעד הראשון הוא למצוא ספק שמוכן להשכיר את הציוד הרפואי שלו. ניתן לעשות זאת על ידי חיפוש באינטרנט, או על ידי שאילת המלצות מחברים ובני משפחה שהשתמשו בשירותי השכרה בעבר. לאחר שנמצא ספק, חשוב לקרוא ביסודיות את החוזה שלו ולהבין את התנאים לפני החתימה.

מהו ציוד רפואי מתכלה?

ציוד רפואי מתכלה הוא מונח המשמש לתיאור הפריטים המנצלים, או נצרכים, במהלך השימוש.

ישנם סוגים רבים ושונים של חומרים מתכלים הקיימים בתעשיית הרפואה. אלה כוללים תחבושות, מזרקים, מחטים וצנתרים.

הסיבה הנפוצה ביותר לשימוש בחומרים מתכלים היא בגלל שהם חסכוניים יותר מפריטים לשימוש חוזר. הרבה מהם ניתנים להפטר לאחר השימוש ואין צורך לעקר אותם לפני כל שימוש. זה חוסך זמן וכסף לבתי חולים ומרפאות שצריכים להחזיק ציוד רב בהישג יד בכל עת.

למה לרכוש ציוד רפואי מקלינטיקה?

קלינטיקה מספקת במשך שנים ציוד רפואי לבתי החולים והמגזר המוסדי וגם למגזר הפרטי והביתי. לקלינטיקה מערך משומן של שירות לקוחות ואספקת מוצרים רפואיים, הניסיון והאמינות שלה נותנת לה עדיפות בתחום כחברה מובילה לאספקת ציוד רפואי. כאשר רוכשים ציוד רפואי מקלינטיקה אפשר לדעת שאתם קונים ציוד אמין ואיכותי שיש לו גם שירות לקוחות מאחוריו.

תגובות

תגובות