19,376 תלמידים החלו הבוקר את לימודיהם בכל מוסדות החינוך בעיר ברעננה

שנת הלימודים תשפ”ג נפתחה הבוקר, 1.9.22, בהצלחה בעיר!

19,376 תלמידים החלו הבוקר את לימודיהם בכל מוסדות החינוך בעיר, מהם 3,426 ילדי גנים ב- 137 גני הילדים. בכלל בתי הספר בעיר ילמדו השנה 15,950 תלמידים, עם 1,200 תלמידי כיתה א’ שנכנסו השנה לראשונה בשערי בתי הספר. מספר התלמידים הממוצע בכיתות א’ הוא 28-29 תלמידים לכיתה. מקרב כלל תלמידי העיר, כ- 130 עולים חדשים שנוספו השנה למערכת החינוך בעיר. בעיר כ- 4,661 ילדי לידה עד שלוש.

שנת תשפ”ג נפתחה בעיר עם הפנים אל העתיד בשילוב קדמה לימודית, טכנולוגית ומרחבי למידה מתקדמים, בהתאם לתוכנית האב העירונית בחינוך, שנבנתה מתוך דיאלוג ושיתוף ציבור על מנת לענות על צרכים ממשיים בתחום הפדגוגי והרגשי מקרב תלמידי העיר.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: “שנת הלימודים נפתחה השנה כסדרה, לאחר עבודת שטח מעמיקה ומקיפה של צוותי העירייה, שכללו היערכות פדגוגית לצד השקעה ושדרוג מקיף של מוסדות החיינוך בהיקף תקציבי של כ- 90 מיליוני שקלים. ברעננה החינוך ניצב בראש סדר העדיפויות העירוני. שמה של העיר הולך לפניה כמודל ארצי לעיר המחויבת לחינוך ילדיה ורואה בחינוך את עתיד החברה בעיר ובמדינה ככלל, ובהתאם העיר קוצרת שנה אחרי שנה הצלחות והישגים בתחום החינוך. אני מאחל לכלל התלמידים וסגלי החינוך, שנת לימודים מוצלחת משמעותית ופורה, אנו כאן אתכם ולמענכם ונלווה אתכם לכל אורך הדרך”.

צילום- אודי אלדרוטי

בין גולות הכותרת של ההיערכות העירונית לפתיחת השנה, הקמתם של שלושה גני חינוך מיוחד בעיר, פתיחתם של בית הספר מיתרים ובית הספר למחוננים, במבנים חדשניים ומתקדמים בשכונת נווה זמר, פתיחתם של גני ילדים חדשים עם התרחבות האוכלוסייה הצעירה בעיר, זרמי חינוך חדשים- לרבות הרחבת הזרם המונטסורי ועוד. כן רשמה העירייה הישג באיוש כוח האדם המתאים ביותר בתחום החינוך בעיר, לרבות גיוס מלא של אנשי המקצוע בתחומי הביטחון ומאבטחי מוסדות החינוך. בעקבות עבודת גיוס מקיפה, שכללה מיפוי הצרכים מהשטח, ולאחריה עבודה עם חברות אבטחה, ביצוע ראיונות מקיפים, הדרכות ושיבוצים, אוישו באופן מלא של תקני האבטחה במוסדות החינוך בעיר, באופן המאפשר לילדי העיר למידה בסביבה בטוחה, הרואה בשלומם וביטחונם ערך עליון, עם מיטב אנשי המקצוע האמונים על שלומם.
גם השנה יופעלו קווי תלמידים על ידי חברת דוברת ומטרופולין – פירוט הקווים ולוחות הזמנים מופיעים באתר העירוני. מערך הסעות החינוך המיוחד ימשיך לפעול במתכונתו הקבועה.

תגובות

תגובות