חדש לוותיקות וותיקי העיר כפר סבא: קורסים אקדמיים בשיתוף מכללת בית ברל

עיריית כפר סבא, באמצעות מינהלת אזרחים ותיקים ובשיתוף ייחודי עם מכללת בית ברל, פותחת מסלול לימודים אקדמיים בתחומים מגוונים.

כחלק מהשירותים הניתנים לאזרחים ותיקים בכפר סבא, הכוללים הרצאות, סדנאות, טיולים, סיוע במיצוי זכויות ועוד, מרחיבה העירייה את השירותים, ויחד עם מכללת בית ברל ובהובלת מינהלת אזרחים ותיקים, ייפתח מסלול ותיקים לשנת הלימודים תשפ”ג במכללה.

הלימודים יתקיימו בתחומים רבים, ביניהם מקרא ותרבות ישראל, גיאוגרפיה ולימודי ארץ ישראל, היסטוריה, מדעי החברה ואזרחות, ספרות ועברית, לשון, לימודי הסביבה ואנגלית וזאת בעלות מסובסדת: 400 שקלים לקורס, 1,000 שקלים לשלושה קורסים ו-1,500 שקלים לחמישה קורסים.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא מוקירה את אזרחיה הוותיקים ופועלת כל העת על מנת להרחיב את השירותים הניתנים להם בתחומי החיים השונים. בין היתר אנו מפעילים את הקתדרה העירונית, מינהלת אזרחים ותיקים שמאגדת את כלל הפעילויות עבור ותיקות וותיקי העיר שלנו, פעילויות רב דוריות המחברות את הדור הצעיר שלנו עם דור הוותיקים ועוד. נמשיך לעמוד לשירות גמלאיות וגמלאי העיר ואני מודה לכל השותפים לדרך, הפועלים למען אוכלוסייה זו”.

תגובות