לזכרו של כליל קמחי ז”ל: יוזמה מרגשת שתבטיח שבראש השנה לא תישאר משפחה רעבה בישראל

לזכרו של כליל קמחי ז”ל: יוזמה שתבטיח שבראש השנה לא תישאר משפחה רעבה בישראל

בתחילת השבוע יצאו בני משפחת קמחי, ששכלו את בנם ואחיהם, כליל קמחי ז”ל, לפני כחודש באסון בבריכה בכרמי יוסף, ביוזמה יפהפייה לזכרו, במסגרתה ידאגו בשיתוף עמותת “אחים לסמל”, שלא תישאר בישראל אף משפחה רעבה בראש השנה – כך שכולם יוכלו לחגוג את ראש השנה בחיוך.

החיים של כליל ז”ל נגדעו בטרם עת, אבל הסיפור שלו לא חייב להסתיים. במשך כל חייו אהב כליל לעשות שמח וטוב. הוא לקח חלק בהתנדבויות, תרם מזמנו ומכישוריו והכל במטרה להעניק ערך לאנשים אחרים. כחלק מהפעילויות שלו, הוא התנדב גם בעמותת “אחים לסמל”, שבכל שנה מארגנים אירוע גיוס תרומות לטובת אריזות מזון לנזקקים.

במחווה מרגשת, עמותת “אחים לסמל” תקדיש את אירוע ההתרמה השנתי שלה לזכרו של כליל ותמשיך, יחד עם בני משפחתו, את הסיפור שהוא לא יכול להמשיך בעצמו.

“קצת יותר מחודש עבר מאז שאיבדנו את כליל, קצת יותר מחודש בו רק למדנו לאהוב אותו יותר”, כתב אחיו נווה קמחי. “תמיד היינו משפחה קרובה ואוהבת. ידענו להודות על הקשרים המדהימים בינינו. בלי כעסים, מלאי פרגון ואהבה. כולנו הכרנו את כליל לעומק, דיברנו יחד על חלומות, פחדים ושאיפות. חשבנו שאנחנו יודעים להגיד מי זה כליל, אבל בחודש האחרון הבנו כמה עוד היה לנו לגלות. מאז האסון הכרנו את כליל גם דרך העיניים שלכם, הרגשנו את כמות האהבה שכליל הפיץ בעולם ואת האהבה שהוא מקבל עכשיו בחזרה, למדנו כמה טוב הוא עשה וכמה השפעה הייתה לו על רבים מכם. אפילו אחרי מותו, אנשים שרק קראו דברים שכתב, פנו אלינו, או כתבו מילים חמות וריגשו אותנו מאוד. ועכשיו, קיבלנו הזדמנות להמשיך את דרכו, השנה עמותת ״אחים לסמל”, שכליל היה חלק ממנה, מקדישה לזכרו את אירוע גיוס התרומות לטובת אריזות מזון לנזקקים”.

 

כליל קמחי

 

״׳אחים לסמל׳ הוא ארגון של אוהדי מכבי תל אביב, אני יודע שזה יכול להקשות על חלקכם לתרום כשתראו את הצהוב והכחול”, כתב עוד נווה, “אבל חשוב לזכור שהתרומות הולכות לנזקקים ללא שום קשר לקבוצה אותה הם אוהדים. המטרה של כליל בחיים הייתה לגרום לאנשים לחייך, אנחנו מבקשים מכם, בשמו, וגם למענו -לדאוג שכל משפחה במדינה תוכל לחגוג את החג בחיוך”.

ראש העיר רפי סער : “כליל ז”ל היה מוכר כאדם חייכני, מלא שמחת חיים ותשוקה. אדם ערכי ומנהיג מטבעו, אשר רוחו הטובה שירתה את כל סביבתו. התרגשתי מאוד מהיוזמה הנפלאה לזכרו של כליל, שיותר מכל היה אדם שראה חובה לתרום לחברה ולזולת, אהב להעלות חיוך על פני אנשים ולשמח אותם. עיריית כפר סבא ומשפחת כפר סבא כולה ימשיכו ללוות את משפחת קמחי היקרה ולתמוך בהם בכל צעד. אני מזמין את הציבור לקחת חלק ביוזמה לזכרו של כליל, שתבטיח שלא יישאר בחג הקרוב לו בית רעב אחד – כך שכולם יוכלו לחגוג את ראש השנה בחיוך, כפי שהיה רוצה כליל ז”ל״.

הציבור מוזמן לתרום בקישור הבא – https://www.charidy.com/Brothers1906/klil

תגובות