מחפשים להשכיר מחסן? הנה מה שאתם צריכים לדעת

עוברים דירה לדירה קטנה יותר? מחליפים משרד וצריכים אחסון? יש לכם ציוד רב שצריך לאחסן בין עבודה לעבודה? יש הרבה מאוד סיבות בגינן אנשים מחפשים להשכיר מחסן, וכולן לגיטימיות. השאלה היא כיצד בוחרים את המחסן הנכון עבורכם. הקריטריונים לבחירת מחסן צריכים להיות ברורים לכולם, וזאת כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים סכומים לא הגיוניים ומקבלים שירות פחות טוב ממה שמגיע לכם.

יש כיום בישראל הרבה מאוד עסקים להשכרת מחסנים. אפשר למצוא שירות שכזה בכל עיר בארץ, בדרום, בצפון ובמרכז, ואפילו במקומות המרוחקים ביותר (ולעיתים דווקא שם!). אז כיצד תבחרו אתם את המחסן המדויק ביותר עבורכם?

קריטריונים בסיסיים כשמחפשים להשכיר מחסן:

  1. מיקום – בחירת המיקום של המחסן שאתם שוכרים צריכה להתאים לכם, והשיקולים לכך מובנים מאליהם. במידה ואתם מחפשים מחסן לשימוש שוטף, כמו למשל עסק עם ציוד שימושי שצריך לקחת מהמחסן ולהחזיר אליו פעם או פעמיים בשבוע, הרי שכדאי שהמחסן יהיה באזור בו העסק מתפקד. אתם צריכים מיקום נוח, עם גישה נוחה. במידה ואתם מחפשים לאחסן משהו לאורך זמן רב, הרי שאין בעיה שהמיקום יהיה מרוחק, במידה ושאר הקריטריונים מתאימים לכם.
  2. גישה 24/7 – כשמחפשים להשכיר מחסן, מחפשים בעצם מקום לשים בו את הציוד שלנו. לעיתים אנחנו רוצים גישה לציוד שלנו, לקחת, להחזיר, לשים עוד משהו, וכיו”ב. אם חשובה לכם האפשרות להגיע בכל שעה ביום ובלילה, כמו במקרה של מפיקי אירועים שיש להם ציוד והאירוע יכול גם להסתיים בשתיים לפנות בוקר, חשוב לוודא שיש גישה למחסן עשרים וארבע שעות ביממה.
  3. ביטוח – אולי החשוב ביותר מכולם, גם אם המחסן שלכם ממוקם בנוחות 5 דקות מהבית או המשרד, וגם אם אפשר לגשת אליו כל יום כל היום וכל הלילה, הרי שאם הציוד שלכם לא מבוטח, זה פשוט לא מתקבל על הדעת. וודאו כי המחסן שאתם מבקשים לשכור מחזיק בביטוח עדכני, ובקשו לדעת מה השורות הקטנות אומרות במידה ואירוע ביטוחי מתרחש.

בוחרים בגודל הנכון, ודואגים לאבטחה של המחסן 

כל מרחב סגור יכול להיות מחסן, אבל כשאתם בוחרים מחסן, אתם לרוב תשלמו, בין היתר, על מטר רבוע. בכדי לחסוך בכסף איפה שצריך (ככה יש לכם יותר כסף איפה שצריך יותר…), חשוב להבין מה הגודל האמיתי שאתם צריכים. אחסה עובדת לפי מטר קוב, כלומר מטר רבוע גם לגובה (נפח בעצם). הבינו, ואף קבלו ייעוץ מהמחסאנים, לגבי התאמת הגודל המתאים לכם, תוך הבנה האם אתם עומדים להביא עוד ציוד בעתיד הקרוב, מה זה אומר להחליף מחסן אם אתם צריכים עוד מקום, וכיו”ב.

עדיף תמיד להשכיר מחסן מחברה עם שירותי אחסנה מאובטחים, מה שאומר שאתם מקבלים שירות מעולה, שמירה עשרים וארבע שבע, ביטוח, ונוחות מרבית.

תגובות

תגובות