החל איכלוס פרויקט רוטשילד 11 של חברת ינוב בכפר סבא

החברה קבלה טופס 4 לפרויקט הריסה ובניה שבמסגרתו נבנה בניין בן 9 קומות ו-20 דירות חדשות. כל הדירות בפרויקט נמכרו

חברת ינוב מדווחת על קבלת טופס 4 ותחילת אכלוס של פרויקט רוטשילד 11 כפר סבא – פרויקט תמ”א 38/2 הריסה ובנייה מחדש שבמסגרתו נבנה בניין בן 9 קומות ו-20 דירות חדשות. כל הדירות בפרויקט כבר נמכרו.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 2-3 חדרים ודירת פנטהאוז בשטח של כ-170 מ”ר + מרפסת בשטח של 82 מ”ר שמתפרסת על קומה שלמה. נבנה גם חניון תת קרקעי שבו חניות לכל 20 הדירות בבניין. אדריכלית הפרויקט היא הנה ערן ממשרד ערן אדריכלים. הפרויקט קיבל ליווי פיננסי מחברת כלל.

אחד השכנים בפרויקט החדש הוא הכדורגלן מנור סולומון, שחקן נבחרת ישראל, שסלל את דרכו לטופ של אירופה. סולומון, שגדל בשכונת כפר סבא הירוקה ומשפחתו עדיין מתגוררת שם, רכש דירת 2 חדרים חדשה בפרויקט בשטח של 60 מ”ר + מרפסת בשטח של 12 מ”ר בקומה הראשונה.

הפרויקט ממוקם במרכז העיר כפר סבא, לא רחוק מרחוב ויצמן הראשי בעיר. הרחוב המרכזי הוא מהרחובות המבוקשים, השקטים, והירוקים ביותר למגורים בעיר, במיקום מרכזי ושוקק ליד אזור מסחרי ובילוי וצירי תחבורה ראשיים. תחנת הרכבת נמצאת במרחק הליכה והיציאה לכביש 4 ולכביש 531 החדש היא במרחק של דקות נסיעה בודדות.

לדברי שגיא לנצ’נר מנכ”ל ינוב, “אנו שמחים לאכלס את הפרויקט ברחוב רוטשילד ולהמשיך לחדש את מרכז העיר בכפר סבא .  הפרויקט הזה מצטרף לשלל הפרויקטים שהחברה יוזמת ובונה בעיר. בקרוב אנו צפויים גם לאכלס פרויקט ברחוב ויצמן להתחיל פרויקטים חדשים במרכז העיר פרויקט נוסף ברחוב רוטשילד, אימבר, גלר וסוקולוב.

תגובות