מה זה קידום אתרים ממומן ולמה הוא משמש?

קידום אתרים ממומן הוא סוג של שיווק במנועי חיפוש שבו מפרסם משלם כדי שהמודעות שלו יופיעו בראש או ליד תוצאות החיפוש האורגניות של מילת מפתח נתונה.

סוג זה של שיווק הוא פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) מכיוון שהמפרסם משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה. ההבדל בין קידום ממומן לאורגני הוא שבאמצעות ממומן, אתה משלם על מיקום המודעה שלך ואילו עם אורגני, אתה לא משלם, אלא בונה את הכוח והמיקום של האתר שלך לאורך זמן.

קידום אתרים אורגני הוא כאשר אתר אינטרנט מדורג גבוה יותר במנוע החיפוש כי יש לו יותר תוכן רלוונטי וקישורים המגיעים מאתרים אחרים. זה נעשה על ידי יצירת תוכן איכותי שאנשים ירצו לחלוק עם אחרים.

קידום אתרים ממומן הוא כאשר מפרסם משלם לגוגל כדי שהאתר שלו יופיע גבוה יותר בדירוג מנועי החיפוש. זה לא קורה באופן אורגני, אלא זה קורה בגלל הכסף שמוציאים על פרסום.

איך עושים קידום PPC בגוגל? (ממומן)

על מנת לקדם את החברה שלהם, עסקים יכולים להשתמש בפלטפורמת גוגל אדוורדס. פלטפורמה זו משמשת את רוב החברות לקידום PPC מכיוון שקל ליצור ולנהל קמפיינים, ומספקת אפשרות למקד נתונים דמוגרפיים ספציפיים.

קידום ממומן בגוגל יכול להתבצע במגוון דרכים. הדרך הפופולרית ביותר היא באמצעות גוגל אדוורדס, המאפשרת לעסקים לבחור בין סוגי פרסום שונים כמו מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות וידאו ועוד רבים. לחברות יש גם את היכולת לבחור אם הן רוצות שמסע הפרסום שלהן יוצג רק באזורים מסוימים או אם הן רוצות שהוא יוצג ברחבי העולם.

האם צריך לקחת חברה לעשות קידום PPC או שאפשר גם לבד?

כן, אפשר לעשות קידום PPC בעצמך. אם אתה מנהל עסק קטן עם כמה מילות מפתח ומודעה אחת או שניים,  ישנם כלים רבים שניתן להשתמש בהם למטרה זו והם מספקים סקירה מקיפה של כל הצעדים שאתה צריך לנקוט.

הצעד הראשון הוא יצירת חשבון בגוגל אדוורדס. לאחר שיצרת את חשבונך, תצטרך ליצור מסע פרסום ולהגדיר את התקציב שלך. כמו כן, תצטרכו להחליט על מילות המפתח וקהל היעד. תוכל גם לבחור את סוג המודעות שבה תרצה להשתמש – מודעות טקסט או מודעות תמונה.

לאחר מכן, הגיע הזמן להכניס את כתובת האתר שלך שבה אנשים יוכלו למצוא את התוכן שלך באינטרנט ולאחר מכן לכתוב כותרת מודעה מושכת עם מילות מפתח רלוונטיות כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים.

וגם אם אתה קצת נתקע אתה יכול להתייעץ עם המומחים של גוגל שיעזרו לך.

תמונות ברישיון מאתר depositphotos.com

מתי כן מומלץ להשתמש בחברה חיצונית?

לבנות מודעות וקצת מילות מפתח לבד זה דבר לא קשה וניתן לעשות לבד, אבל כשאתה מתחיל לבנות קמפיינים של עשרות מילות מפתח ומודעות, הדבר קצת מסתבך.

בקמפיינים בינוניים פלוס כדאי מאד לקחת חברה חיצונית שתטפל לך בנושא הזה – לחברות ולפרילנסרים מומחים בעלי ניסיון יש אפשרות לבנות לך קמפיין איכותי שגם יוזיל לך את העלויות וגם יתמקד בקהל היעד שאתה מחפש.

תגובות

תגובות