מרכז קיפו”ד ערך ערב הוקרה למתנדבים במעמד ראש העיר רפי סער

אתמול בערב (יום ב) ערכה עיריית כפר סבא באמצעות אגף הקיימות והחדשנות, ערב הוקרה למתנדבי קפה תיקון ולרכזי הגינות הקהילתיות האחראיים והאמונים על תפעולן של 14 גינות קהילתיות ברחבי העיר. האירוע, אליו הגיעו תושבות ותושבי העיר, נערך במרכז החדשנות והקיימות העירוני קיפו”ד במעמד ראש העיר רפי סער, מחזיק תיק הקיימות והחדשנות עילאי הרסגור הנדין, ראש אגף קיימות וחדשנות בעירייה תמי קצבורג נבנצל, עובדי עירייה ומתנדבים.

מפגשי קפה תיקון מתקיימים במרכז קיפו”ד, שברח’ החי”ש 2 כפר סבא ביום שישי ראשון בכל חודש, בין השעות 9:00 -13:00. במסגרת מפגשים האלה, מגיעים תושבות ותושבי העיר ומתנדבים בתיקון מוצרים כגון מכשירים חשמליים, בגדים או רהיטים, עבור תושבים אחרים ומחזירים דברים תקולים לשימוש חוזר– ללא עלות, באופן שמצמצם את הצריכה ואת רמת הפסולת ותורם לקיימות ולאיכות הסביבה.

“האמת היא שכל השבוע אני מחכה שיגיע כבר יום שישי” סיפר המתנדב הוותיק של קפה תיקון, אורי אלמון, “כדי שנוכל להגיע לכאן ולעסוק בתיקונים לצד תושבים אחרים. מדובר בשיתוף פעולה בין דורי, בקהילה של ממש שנוצרה סביב ההתנדבות השוטפת ואני ממליץ לכולם להגיע. שאפו גדול לעיריית כפר סבא על קידום נושא הקיימות. תמיד שאנו מעלים הצעות או בקשות מיוחדות ישנה הירתמות גדולה מצד הצוות. תודה לצוות המקסים של אגף קיימות על ההקשבה, האכפתיות וההשתדלות למען התושבים והמתנדבים”.

ראש העיר רפי סער: “בכל פעם שאני מגיע לקיפו”ד, אני מחייך בנחת רוח. אנו חיים על רקע האירוע הדרמטי המתמשך של משבר האקלים. תודה רבה למתנדבים הנהדרים של קפה תיקון, על כל מה שהם עושים, תודה על הרוח ההתנדבותית המפוארת הזו שהפכה לעוצמתה של הקהילה הכפר סבאית המופלאה שלנו. תמשיכו להנות מהתרומה והנתינה וביחד- נמשיך לשמור על כדוה”א ועל כפר סבא שלנו”.

עילאי הרסגור הנדין, מחזיק תיק הקיימות והחדשנות בעירייה: “מרכז קיפו”ד הפך לאבן שואבת לפעילים סביבתיים מכל רחבי הארץ. הגינות הקהילתיות שינו את המציאות בכפר סבא. הן יצרו לא רק גינות אורגניות, אלא חיים שלמים ושיתופי פעולה שנבנו סביבן. תודה גדולה למתנדבי קפה תיקון, שמיישמים את עקרון הקיימות הלכה למעשה ומאפשרים לנו להמשיך להשתמש במוצרים טובים בניגוד לתרבות השימוש החד פעמי שהשתלטה על העולם”.

תגובות