מסעו הבלתי נתפס של בארי אברוצקי / מאת יואב חביב

הפעם זה לא טור שלי. זה לא אני. זה מלוא הפרגון לשניים. ראשון ומופלא זה הילד בארי אברוצקי.. נצר לשבט אברוצקי ונכדו של הבלם המיתולוגי שלנו יואב אברוצקי. ילד מדהים שנולד עם שיתוק מוחין והרופאים לא הותירו כלל סיכוי לבארי לעמוד על רגליו. אך משפחתו המדהימה. החמה. האוהבת. המחבקת. המחזקת. המעצימה שמה לה למטרה להעמיד את בארי המדהים על רגליו ויהי מה.
והשני הוא חברי היקר והאהוב ארז מי רז המו”ל של ירוק רשת מקומונים בשרון והעורך הראשי של הרשת. לא אגזים באם אקבע : ארז הצדיק הוציא לאור גם מפעל חיים. שכל כולו בארי אברוצקי. פגשתי את בארי במשרדו של ארז מי רז… ליבי ניצבט… פרשתי לחדר אחר ושחררתי דרור לדמעותיי.
מאז ועד היום כאילו חלפו שנות דור והילד הקסום הלז כבר באמצע הדרך… ומתחיל זה עתה מסע מופלא שב”ה יקרב את בארי הכי קרוב לפעילות של חבריו הבריאים. ארז יקירי… אני מודע לענוותך וסמוך ובטוח שאולי תכעס על קביעתי…ברם אינני יכול שלא לעמוד על רגליי הקשישות ופשוט להצדיע לך.
אין לי ספק שגם השמים לא יוכלו להיות הגבול עבור בארי הקוסם הקטן ששום רופא לא הותיר לו סיכוי וכבר היום… כשהוא רק באמצע הדרך וכבר שם ללעג את כל התחזיות הרפואיות. ארז יקירי… יש לך חלק ניכר במסע המופלא של בארי אברוצקי עוד בטרם תם.
מדובר במסע בלתי ניתפס של הילד קסם הזה. אין לי ספק שגם אתם תאמרו שאפו עצום… קודם כל לבארי ובניי משפחתו אך בלי אתנחתא גם לחבר יקר שלי.. ארז מי רז ורעייתו המדהימה רבקה. שנה טובה ומבורכת. בריאה ומאושרת. ואל תשכחו חברות וחברים שלי : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
לתמיכה במסע:
שם חשבון: צועדים עם בארי (חשבון נאמנות)
הבנק הבינלאומי 31, סניף: 021
מספר חשבון: 732562
דרך ביט/פייבוקס
עבור “צועדים עם בארי”
054-5785-010
דרך ביט – עבור “צועדים עם בארי”
054-5222-308
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏אנשים עומדים‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏

תגובות

תגובות