ליז זומר – עיצוב פנים ברמה אחרת שאתם חייבים להכיר

מעורבות אישית וצמודה של מעצבת פנים מקצועית היא בדיוק מה שהבית שלנו צריך כדי לענות על הדרישות המעודכנות של המשפחה. בנוסף, אפשר להתייעץ עם מעצבת פנים מנוסה מיד אחרי שמקבלים את המפרט של דירות חדשות מקבלן או לשאוב ממנה השראה לפני שיפוץ

pixbay

 

חשיבותה של מעצבת הפנים

התפקיד של מעצבת פנים הוא לסייע לנו לקבל החלטות לגבי המקום שהכי חשוב לנו בעולם – הבית שלנו. בשביל שההחלטות יהיו מבוססות ויתאימו לדרישות שלנו בטווח הקצר והארוך, זו צריכה להיות מעצבת פנים מובילה ומנוסה. בין היתר, הניסיון של מעצבת פנים מומלצת עוזר לנו לפעמים להבין מה אנחנו רוצים עוד לפני שנצליח להגדיר את זה לבד. בנוסף, מעצבת בעלת ניסיון וותק מכירה את התחום, את המחירים ואת הספקים הרלוונטיים עבורנו.

השאלה היא איך מוצאים מומחית כזו בתחום של עיצוב בתים ודירות. על פניו, יש למשל הבדל בין עיצוב דירות יוקרה לבין עיצוב משרדים או עיצוב חללים של דירות קטנות. אבל בפועל, עיצוב פנים ברמה גבוהה תמיד כולל את אותם מאפיינים: הוא מקצועי, יסודי, מלוטש ומדויק.

 

למה להשתמש בשירותי עיצוב הפנים של ליז זומר?

ליז זומר היא מעצבת פנים עם ניסיון של מעל 15 שנה ועם מאות לקוחות מרוצים. כל המלצה עליה מגלה לנו מחדש מה ההבדל האמיתי בין מעצבת פנים מובילה לבין שאר בעלי המקצוע, כי היא מתמקדת ביחס האישי ובשירות הנעים. מעצבת פנים מומלצת שכזו יכולה לעמוד לרשותנו לכל אורך הפרויקט, לחסוך לנו זמן והוצאות ולהפוך את החלומות התאורטיים לתוכנית עבודה.

כדאי להשתמש בסל השירותים של ליז זומר על מנת לעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים של עיצוב דירות יוקרה או עיצוב משרדים וחנויות. מדובר במעצבת עם ארגז הכלים הכי מעודכן לגבי עיצוב חללים בהתאמה אישית לדרישות של קהל היעד והלקוחות, שלא מתפשרת מצד שני על הערכים שלה: חומרי גלם מעולים ומצוינות לפני הכל.

 

מה כולל תהליך העבודה מול ליז זומר?

המון לקוחות מרוצים של ליז זומר מספרים על תהליך העבודה הנוח מולה. קודם כל, עיצוב פנים זה בראש ובראשונה דיאלוג פתוח מול הלקוח ואפשר לתאם מולה פגישת היכרות ללא עלות ולערוך תיאום ציפיות. זה כבר מאפיין בולט של מעצבת פנים בעלת ניסיון וותק שמאמינה בעצמה ובפרויקטים שלה.

חוץ מזה, תהליך העבודה מולה יעיל וקונקרטי. ראשית, הצדדים נפגשים כדי להבין את נתוני השטח ולהתאים את נותני השירותים לאופי הפרויקט. שנית, מתמקדים בתכנון ומכינים סקיצות לאישור הלקוחות. 

לאחר מכן, עוברים לתוכניות עבודה שכוללות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה ואת כל מה שצריך. לבסוף, כל שנותר הוא לבחור את חומרי הגמר ולוודא שהביצוע מתאים להנחיות שהוגשו לקבלן. בליווי אישי של מעצבת מצוינת, כל פרויקט עיצוב פנים הופך לחוויה מהנה וחיובית.

תגובות

תגובות