כוכב כדורגל בחסד עליון. מאמן מהמעלה הראשונה. אברהם מרצ’ינסקי / מאת יואב חביב

יש לך שתי אפשרויות. לשבת בבית ולהאזין לבשורות איכסיות מהרופאים… או…לצאת לקפה ומאפה עם חבר אהוב. אתם הריי מכירים אותי… וכך מצאתי עצמי בואך ג’י במושבה מסב לשולחן בקפה גרג עם אחד המענטשים האהובים עליי בתבל. מענטש עם לב אחד ענק אך עם מאה שמות. הוא נולד עם השם אברהם מרצ’ינסקי. אני קורא לו מרצ’י. יש כאלה… עדיין אברהם. אברמל’ה. אבי. השחקנים ששיחקו עם הכוכב הענק הזה עדיין עומדים על אברשה. רעייתו האהובה מכנה אותו אברשק’ה. ועוד היד נטויה. אך השם הבירוקרטי בטל בשישים הריי במרצ’י עסקינן.
חרשתי את ארצנו האהובה לאורכה ולרוחבה… תרתי אחריי מאן דבעי שיהגה מילה אחת רעה על מרצ’י…. מיותר לאמר שלא איתרתי. כוכב כדורגל בחסד עליון. מאמן מהמעלה הראשונה. אך מעל הכל אדם אדיר ונדיר עם לב כביר. בן אדם. מענטש. חכם. תרבותי. חוש הומור נדיר… וכן חבר מעצים המאמין כמוני בחברות כערך עליון. שלוש עונות עבדנו יחד אני כיו”ר מרצ’י כמאמן.
קיבלנו מועדון חדל פירעון על סף פרוק. בסיוע של חברים נוספים שיקמנו מן היסוד את המועדון הירוק והאהוב שלנו כשבעונה השלישית אנחנו שבים לליגה הלאומית… ליגת העל דהיום… עם קבוצת החלומות שלנו. ברם… עזבו רגע כדורגל…… זכיתי בחבר נדיר לכל החיים. נכון מרצ’י הוא מהזן הנדיר שפיו וליבו שווים. ליבו בגודל תשעים אחוז מכל גופו. ישר כמו סרגל… עם התמימות החיננית בטעם של פעם. יושרה. תבונה. אינטגריטי. מקצועיות חסרת פשרות. אינטליגנציה רציונלית ואמוציונלית הפועלות יחדיו בהרמוניה מושלמת.
מרצ’י חברי היקר. תודה. תודה מקרב לב. תודה לבורא עולם על חברות אוהבת. מחבקת. מעצימה. מסייעת. כיפית. זורמת. אני אוהב אותך מרצ’י. מיותר לציין שנהניתי עמך היום בקפה גרג. מכל שעה. מכל דקה. מכל רגע. שנה טובה וגמר חתימה טובה. ולכן ולכם חברות שלי : אל תישכחו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏אנשים יושבים‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏

תגובות

תגובות