מזל טוב לגלית שטרן / מאת יואב חביב

במסגרת הקונספט החדש של חיי…תחייה כאילו אין מחר… תעלוז ותפיץ אהבת חינם… תשאיר למערכת החיסונית לעמול. וכך : טלפון ברישא השבועי…אירית מרק חברתי האהובה מזה חצי יובל שנים… מעבר לקו. תבטל את כל התוכניות ליום חמישי… אנחנו הולכים ליומולדת 46 של גלית שטרן המדהימה. היא כוכבת הערב… זוג דקות ואנחנו עם גלית.
אני חייב עוד מילה על אירית מרק : אשת התקשורת מספר אחת במושבה… מה שלא הפריע לה להקים מפעל צדקה אדיר לתפארת המושבה. אך על כך בטור ניפרד בשבוע הבא. הריי אמרנו יומולדת לגלית שטרן. וכך מצאנו עצמנו בצ’יל בר המדהים בחצר השוק במושבה.
רפי הקים פינת חמד בחצר השוק… אמנם במושבה שלנו…אך שום בליין ממדינת תל אביב לא היה פוסח עליו. שאפו ענק רפי. בגלית שטרן עסקינן : נכון עד היום טוריי הוקדשו לאוהבות ואוהביי המושבה ידוענים. אז כך : כלת היומולדת אוהבת המושבה ברמות על. סלבית בכל קנה מידה אך צנועה שנמנעה מחשיפה תקשורתית עד היום…עד חגיגת יום הולדתה אמש בצ’יל בר והריי מי יכולה לעמוד מול הקסם האישי שלי ( אם הייתי צנוע הייתי מושלם ). והריי לכם טור נוסף… סקופ… חשיפה ציבורית ראשונה של גלית שטרן. אוהבת המושבה… אמרתי כבר.
חוגגת יומולדת 46 גם סחתי כבר. פריים משותף : גלית. אירית. יואב. נוכח. הביטו בגלית בשתי התמונות. מה אספר לכם שהתמונות אינן מספרות. וגלית אכן זכתה ליפני שנים בתחרויות יופי שונות… לגביי דידי : עדיין מלכת יופי ברם זה לא העיקר. גלית יפה גם מתוכה פנימה מליבה הענק ובכל נשמתה מעומקה.
כשאנו מדברים על אוהבות המושבה והעצמת נשים גלית היא הדוגמא הקלאסית לאסטרטגיה שלי. קיבלה היום מימני את התואר הנכסף חרף העובדה שהיא ” עולה חדשה “. עשרים שנה במושבה ( הדרים החדשה ) אך כל מכרייה וחבריה יעידו כי בבת המושבה עסקינן. אוהבת ונאהבת. פייה וליבה לעד יהיו שווים. תוכה כברה. מוכשרת ברמות על ומנהלת כבר שנים הרבה קריירה מצליחה בשרותיי בריאות כללי ( קופ”ח כללית ) הכוללת תעודות הצטיינות לרוב. אך בעיה קטנה : מכישוריה כי רבים המה נהנים תושביה של שכנתנו הוד השרון ולא כך הוא. אנו תקווה שגלית שלנו תשובץ ותאויש במה שקורם עור וגידים : מרפאת טיפת חלב של קופ”ח כללית כאן אצלנו במושבה. האמת ננסה לעזור. אבל יודעים אתם… אני לא מעניק את התואר אוהבת המושבה רק בגין העובדה שאת מוכשרת ויפה. טובה ומעצימה. חברה וישרה… אני זקוק לאקס פקטור…וגם את זה נושאת גליתוש שלנו בגאון ובדאבל : בעשרת הדיברות נאמר : כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימייך…ולפיכך מובטחות לגלית עוד שבעים וארבע שנים בריאות ומוצלחות. הוריה של גלית דרים בסמוך אליה והטיפול של גלית בהם… לא יסולא בפז. ומעידה על כך חברתי הטובה פני… יקירת המושבה… אה כן לא ציינתי… אימא של גלית. ועל זה נאמר התפוח לא נפל רחוק מהעץ. כי הריי פני עומדת עד היום בראש עמותה המעניקה לניצולי שואה סיוע. אהבה אין קץ. תכנים מדהימים וכל מה שמגיע ובצדק לניצולי השואה. אבל אמרתי דאבל אז קבלו : גלית מתנדבת במרפאת חיות. אוספת לביתה כלבים עזובים ופצועים… על כל זאת ועוד אני מעניק לך גלית את התואר : אוהבת המושבה. באהבה ומכל הלב. יקירה…
שיהיה לך הרבה הרבה הרבה מז”ט ליום הולדתך. שאזכה לחגוג עמך גם בשנה הבאה. האמת: זה תלוי רק במערכת החיסונית שלי אך מעל הכל… בבורא עולם. וכן גלית…תמשיכי לטפל ולהעניק את אהבתך הגדולה לבנך לירן המדהים. מלח הארץ והמושבה. קצין מצטיין ביחידה מובחרת. אוהבים אותך גלית. מאד אוהבים אותך. פתחתי את הטור עם חברתי האהובה אירית מרק ואסיים אותו עם אירית. והסיפור שהיה כך היה : יולי גת בנתה בעיתו את מטה האהבה אך תמו הבחירות ו… כאן נכנסה לתמונה אירית ועם הכריזמה שלה. עם השארם שלה. עם כושר המנהיגות שלה קיבצה סביבה את הבנות המופלאות והקימה את מה שאני קורא המלאכיות של אירית.
אז איפה אני בתמונה: אירית סיפחה מתיי מעט של בנים לקבוצתה המעצימה… ואני זכיתי. גילוי נאות : אירית ואני חוגגים בקרוב חצי יובל של חברות כערך עליון. ולכן ולכם חברות וחברים שלי אנא הפנימו תמיד : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שבת שלום. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏אנשים יושבים‏, ‏תכשיט‏‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏

תגובות

תגובות