משלחת של אנשי ביטחון מ-30 מדינות מדרום אמריקה הגיעה היום להתארח בכפר סבא
משלחת של אנשי ביטחון מ-30 מדינות מדרום אמריקה הגיעה היום להתארח בכפר סבא, ונפגשה עם צוותי אגף הביטחון והשיטור העירוני של כפר סבא במרכז ההפעלה העירוני, המשמש כמרכז לעת חירום עבור כל יחידות ואגפי העירייה.
המשלחת שהגיעה לכפר סבא כוללת קציני משטחה, עובדי ביטחון ונציגי חברות ביטחון פרטיות, ששמעו סקירה מפורטת ממנהל אגף הביטחון העירוני, נעם בן יהודה, על הפעלת המערך הביטחוני העירוני, השיטור העירוני, צוותי הסיור, יחידת ההצלה העירונית, שיתופי הפעולה עם פיקוד העורף, המתנדבות והמתנדבים ועוד.
זאת בנוסף לסקירה מפורטת באשר להיערכות העירייה לטיפול במצב חירום וטיפול באירועי פשיעה, בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל, תוך סינכרון כלל גורמי הביטחון והבטיחות בפעילות העירונית, שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ושיתוף פעולה עם תושבי העיר.
יש לציין עוד, כי אתמול הציגה משטרת כפר סבא את הנעשה בעיר במסגרת ישיבת מועצת העיר, לרבות הצלחות רבות בתחום אכיפת עבירות רכוש ומקרי פשיעה שאירעו בעיר – וזאת כאמור בשיתוף גורמי הביטחון העירוניים, כאשר אגף הביטחון מקיים הערכות מצב מדי שבוע.
כמו כן, בתקופה האחרונה תוגברו צוותי הסיור העירוניים, לרבות יחידת האופנועים ותגבור הצבת מצלמות ברחבי העיר, כאשר בימים אלה עומלים בעירייה על גיבוש עקרונות מנחים לשיפור תחושת הביטחון של תושבות ותושבי העיר, יחד עם המשטרה, ואלה יוצגו בוועדת הביטחון העירונית הקרובה.
*ראש העיר, רפי סער:* “אני מברך את חברי המשלחת מדרום אמריקה, שבחרו להגיע לעירנו ולא בכדי. עיריית כפר סבא מפעילה מערך ביטחון נרחב, תוך שיתופי פעולה הדוקים עם משטרת ישראל ועם פיקוד העורף, וזוכה לשבחים רבים בגין פעילותה בתחום זה, הן בשגרה והן בחירום. נמשיך לפעול למען תושבינו ולעשות כל שניתן לתגבור תחושת הביטחון של כל אחד ואחת”.
*סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, דני הרוש:* “אני רוצה להודות לכל מי שלוקחים חלק בשמירה על ביטחון ובטיחות תושבי העיר כפר סבא, ובמיוחד לאגף הביטחון העירוני ולמשטרת כפר סבא, שעומלים לילות כימים כדי שנוכל לגור בסביבה בטוחה. נמשיך לקיים שיתופי פעולה עם גורמי ביטחון בארץ ובעולם”.
רצ”ב: משלחת אנשי הביטחון מדרום אמריקה במרכז ההפעלה העירוני

תגובות