הבעיה של נשים לאחר ניתוח שד

אחת מהבעיות שבהן נתקלות נשים המתמודדות עם סרטן השד מעבר לקושי במחלה עצמה היא להתמודד עם החיים לאחר ניתוח לכריתה מלאה או חלקית של השד.

הקושי ביום יום, באסתטיות וגם במציאת החזיה .

איך מוצאים חזייה לאחר ניתוח כריתת שד?

כריתת שד היא הליך כירורגי שמסיר את כל השד או את חלקו כטיפול בסרטן. הניתוח מסיר את רקמת השד והפטמה.

חשוב ללבוש חזייה לאחר כריתת השד כדי למנוע צניחת אזור החזה ולנוחות.

depositphotos.com

קיימות חזיות שונות בשוק שניתן להשתמש בהן לאחר כריתת השד. יש גם כמה חנויות מקוונות שמוכרות חזיות לחולי שד.

יש אנשים שמעדיפים לקנות חזיות משלהם מחנויות הלבשה תחתונה במקום לקנות אותן באינטרנט, כי הם רוצים לוודא שהם מקבלים התאמה מושלמת ויש להם אפשרויות טובות יותר בכל הקשור לצבעים וסגנונות.

מציאת חזייה לאחר כריתת שד אינה משימה קלה. חשוב למצוא חזייה שיכולה לספק את התמיכה והנוחות הנכונה. הצעד הראשון למציאת החזייה המתאימה הוא לגלות איזה סוג של כריתת שד עברת.

אם עברת כריתת שד מלאה או חלקית, רקמת השד שלך תוסר או תקטן בגודלה. אם עברת כריתת שד מלאה, השדיים שלך יוסרו לחלוטין ויוחלפו בשתלים.

השלב הבא הוא לקבוע איזה סוג של חזה יש לך לאחר הניתוח. זה יעזור לצמצם את החיפוש שלך אחר חזיות שיתאימו כמו שצריך ויספקו את רמת התמיכה הדרושה לשדיים שלך.

חנות מיוחדת בעלת ניסיון של שנים שתמצא את החזייה הנכונה עבורך

בתל אביב תמצאי חנות חזיות מיוחדת המתמחה בחזיות בהתאמה אישית, אחת המומחיות שלה היא חזיות לאחר ניתוח, הניסיון הרב נותן את האפשרות לגמישות מרבית במציאת החזייה המושלמת עבורך. בחנות עצמה מגוון רחב של חזיות לאחר ניתוח בדוגמאות וגדלים שונים וגם במקרה ולא תמצאי את מה שאת רוצה ואוהבת או שהחזיות לא יהיו לך נוחות, יוכלו פשוט להתאים לך אותה כמו שאת רוצה.

בחנות תמצאי גם בגדי ים מיוחדים לאחר ניתוח וגם בבגדי ים ניתן לבצע התאמה אישית במידה ולא תמצאי את מה שאת אוהבת או שהבגד ים לא יהיה עלייך נוח.

בשורה התחתונה, גם אם עברת ניתוח את לא צריכה להפסיק ולוותר על שום פעילות, יש לך את האפשרות להתאים את החזיה בשבילך ולהמשיך בפעילות הרגילה, גם אם היא פעילות ספורטיבית כמו ריצה, הכל צריך להמשיך להיות בדיוק כמו קודם ובמיוחד בשביל זה החנות מירל תמצא את הפתרונות עבורך.

תגובות