ה’אני היוצרת’ והיצירה הנוצרת”, מיני מוזיאון חדש של האמנית מיקה דרימר

מיקה דרימר: מחלום למציאות

מיקה דרימר היא אמנית רב תחומית, אופנאית, ופסלת – ישראלית ובינלאומית. בימים אלה פותחת מיזם חדשני – מוזיאון של חוויות חזותיות ורגשיות הלוקח את הצופה למנהרת זמן של אופנה אמנות ופיסות היסטוריות.

מיקה: “המבקרים בגלריה לאמנות שלי (במיני מוזיאון ), בו ילכו עמי בדרך אותה אני עוברת עם עצמי בכל רגע נתון. זו תהיה חוויית מפגש של הצופה עם ה’אני היוצרת’ ועם היצירה הנוצרת”, וכך גם עם עצמו.

מיקה דרימר – דרימרסארט, הממוקם בהרצליה פיתוח שואב את הצופה לחוויה משכרת, מחבקת וממכרת וזורק אותו למנהרת זמן, שנע בין מציאות ואגדה, חלום ומעשה, ומשלב בין אז ופעם עם כאן ועכשיו.

זוהי רטרוספקטיבה של שנים של יצירות מחד, והתפתחות בזמן אמת מאידך. פסלי שמלות, תכשיטי שולחן מקרמיקה, נעליים מעוצבות בעיצוב ייחודי וחד פעמי, תכשיטים יוצאי דופן. שילוב נדיר בין אמנות ועיצוב, עולם של דמיון שניתן לממש.

קפסולת היופי, הנשיות והשפה האסתטית מקנים למבקרים הצצה לעולם של חווייה אישית – רגשית – נשית שיש בה ממד היצר והיצירה. להכנס למקום שבו בזמן שהוא עצמו מכיל עולם שלם של יוצרת ויצירותיה מכיל גם את המבקר. זהו מסע תמים ומתוחכם המשובץ בחוויות ובתקופות רוויות השראה המחברות בין עבר והווה, והופכות בזמן אמת לעכשוויות.

צילומים: יפעת קירשנבאום ארן

פנטזיה, דמיון וחלום חוברים לסמלים נשיים וחובקי עולם, עם התקופה הרומנטית משתלבים אלו באלו ויוצרים סיפור שלם!

 

– רכשו כרטיסים ותנו לעצמכם הזדמנות לראות במו עיניכם משהו אחר, שהוא מצד אחד עוד אתר אמנות ומצד שני אין עוד אחד כמותו.

תגובות