משכנתא לזוגות צעירים

מזל טוב! גם אתם עומדים לפני חתונה? בין הדברים שעומדים על הפרק, בוודאי חשבתם גם על רכישת דירה. אז איך מתחילים את הפרויקט הענק שנקרא: משכנתא לרכישת דירה? קבלו את המדריך למשכנתא עבור זוגות צעירים.

 

צעד אחד לפני המשכנתא

משכנתא היא כמו מילה נרדפת לרכישת דירה. אך למעשה, עליכם להגיע עם הון עצמי באחוז מסוים לצורך קבלת המשכנתא מן הבנק. אם הדירה אותה אתם מעוניינים לרכוש היא למגורים, אחוז המשכנתא שיהיה עליכם לקבל יעמוד על 25% מגובה הנכס, מה שאומר שאחוזי מימון המשכנתא שלכם יעמדו על 75% מגובה הנכס.

 

ערך הדירה שרוכשים זוגות צעירים

על פי מה נקבע ערך הדירה, שהוא זה אשר משפיע בסופו של דבר על אחוזי מימון המשכנתא וההון העצמי איתו אתם נדרשים להגיע? ערך הדירה נקבע על פי שמאי מומחה, כאשר בדרך כלל אותו שמאי יישלח מטעם הבנק. השמאי יקבע את ערך הדירה, ועל הפי הערך הנקבע, יתנהל כל מערך המשכנתא.

 

משכנתא לזוגות צעירים – מה צריך לקחת בחשבון?

כאשר אתם עומדים לפני לקיחת משכנתא, עליכם לקחת בחשבון את סכום ההחזר החודשי בו עליכם יהיה לעמוד מידי חודש בחודשו. יש לקחת בחשבון שינויים עתידיים, כמו שינוי מקום עבודה, התווספות של ילדים, ושינוי תנאי מצב אפשריים, כדי להגיע בסופו של דבר לסכום חודשי ממוצע בו תוכלו לעמוד בכל מצב שהוא – בכבוד.

 

מה נדרש מזוגות צעירים לצורך תהליך המשכנתא?

הבנק סולל דרך בירוקרטית מייגעת בפני לוקחי המשכנתאות. בתהליך המשכנתא יהיה עליכם להגיש מסמכים לאין סוף, יחד עם תלושי המשכורת שלכם, שיאפשרו לבנק לדעת האם באמת תוכלו לעמוד בתשלומי המשכנתא החודשיים. מומלץ להיאזר בסבלנות, כי גם התהליך הבירוקרטי המתיש של המשכנתא, מסתיים בסופו של דבר בחתימה המיוחלת.

 

קרדיט FREEPIK

 

משכנתא לוקחים רק עם יועצי המשכנתאות מבית KAR-KA

ייתכן כי לא ידעתם, אבל ייעוץ משכנתא לזוגות צעירים, על ידי יועצי המשכנתאות מבית KAR-KA, יכול לחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים, בכל התהליך של לקיחת המשכנתא! בנוסף, יועצי המשכנתאות יעניקו לכם מגוון ערוצים לפתרונות, במקרים בהם אתם מתקשים להשיג את ההון העצמי, או לחילופין, לצפות את תשלומי המשכנתא העתידיים.

 

לסיכום

עם יועצי המשכנתאות מבית KAR-KA, גם לזוגות צעירים, יש את הדרך לקחת משכנתא בקלות, זמינות ומהירות. יועצי המשכנתאות ישיגו לזוג הצעיר תמהיל שמותאם באופן אישי לצרכים ולרצונות שלהם, והם הם אף יצליחו לחסוך עבורו סכום ניכר שהיה משולם לבנק, ללא התערבות יועצי המשכנתאות.

לכניסה לאתר קרקע: https://kar-ka.co.il/

תגובות