איך צורכים חכם באינטרנט?

המסחר האלקטרוני שינה את חיינו מקצה לקצה. לפתע אפשר להתעורר באמצע הלילה עם תשוקה עזה לשופינג ולא חייבים לדחות אותה, כי אתרי האינטרנט שמוכרים ומשווקים ביגוד, הנעלה, אביזרים פועלים מסביב לשעון וככה, כאשר אתם לבושים בפיג’מה, מהמיטה עצמה, עם טלפון נייד ביד, יכולים לסרוק את הרשת ולאתר את מבוקשכם.

תמונה: UNSPLASH


כעבור מספר ימים ואולי אפילו פחות, הבגד כבר יגיע אליכם או הנעליים החלומיות, התיק הנחשק ותוכלו ליהנות מהתוצרים שרכשתם בלי מאמץ מיוחד.
הבעיה היא שיש נפילות ולא תמיד אנחנו בוחרים באתר אמין או בפריט שבאמת מתאים לנו או לא יודעים להגיע למוצר האטרקטיבי ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר.
אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בתהליכי הרכישה באינטרנט, כדי שתדעו לקנות נכון ולקבל תמורה טובה. 

בוחרים במקור מכירה אמין


ההיצע המסחרר של פלטפורמות, אתרים ויישומים שמציעים היום סחורה לקניות יכול לבלבל ולפעמים נגיע דרך גלישה אקראית לאתר לא מוכר ונתפתה לרכוש ממנו על אף שהוא נראה לנו חשוד או איננו מכירים את המותג שעומד מאחוריו.
אינכם רוצים להיקלע לסיטואציה בה חייבתם אשראי והמוצר לא מגיע או מסתבר שעבדו עליכם ושילמתם למוכר לא מורשה או לאתר שהוא תרמית. חשוב שתגיעו מלכתחילה לאתרים אמינים שהמקור שעומד מאחוריהם ידוע לכם, כמו למשל, אתרי סחר אלקטרוני של חברות מובילות שיש להן גם חנויות פיזיות.
כך תדעו שאתם בידיים הטובות ביותר ושיש לכם תמיד גם אופציה להגיע פיזית למעמד הרכישה כדי לשלם או לאסוף את הפריט או להחליף אותו בכפוף לתנאים כמו אתר המותג הפורטוגלי האהוב Parfois שלו גם חנויות פיזיות מלבד אתר ידידותי למשתמש.

בודקים לפני שקונים


הבדיקה לא חייבת להיות מדידה פיזית, הרי אם אתם מכירים היטב את מבנה הגוף, המידות או הסגנון האישי, תוכלו לאתר בקלות פריטים שיענו על מבוקשכם.
עם זאת, כדאי לדעת כיצד לייעל את תהליכי החיפוש בממשקים עצמם באמצעות המסננים השונים של מידה, גוון, סטייל על מנת להגיע לפריטים המדויקים עבורכם מתוך המלאי הרחב.
ניתן תמיד לפלח את התוצאות לפי סינון של החדש ביותר, מהמחיר הנמוך לגבוה או המלצות שמבוססות היום כבר על כלי AI מתקדמים.
כדאי גם להתעכב על האינפורמציה הטכנית על כל אחד ואחד מהפריטים לרבות תיאור שיווקי וכן תמונות בין אם מדובר בפקשוטים או בתמונות אווירה עם דוגמנים על מנת להבין גם איך הפריט יכול להראות מקרוב, מרחוק או על גוף אנושי. שימו לב גם לטיב חומרי הגלם, הרכב הבד וכל פרט טכני שיכול לעשות הבדל כאשר בוחנים תמורה לעלות. 

רכישה בטוחה מכל הבחינות


רבים נרתעים עדיין מרכישה אונליין בגלל נושא האבטחה, אבל כאשר מדובר במותג אמין ובאתר שנבנה בצורה מאובטחת עם סליקה מאובטחת כבר אין מקום לדאגה.
תוכלו לבחור את דרך התשלום המועדפת וכדאי גם לשים לב למדיניות ההחלפות וההחזרות במיוחד כאשר מדובר בפריטי SALE ולבחון גם תוך כמה זמן הפריט אמור להישלח ומה המינימום הנדרש על מנת ליהנות ממשלוח חינם ולאן בדיוק מגיע המשלוח – האם לנקודת איסוף או עד אליכם, עד הבית.
אפשר תמיד להתנסות ברכישה אחת על מנת להרגיש שבחרתם מקום טוב ואמין לרכוש בו, שאתם אכן מעריכים ואוהבים את הסחורה ושהתמונות והסרטונים המוצגים באתר נאמנים למקור.
מומלץ גם להסתמך על המלצות וחוות דעת של משתמשים ממשפיענים באינסטגרם שמדווחים על ההתנסות ועד חברים ומכרים שרכשו ויוכלו להעיד על כך שמדובר באתר אמין לקנייה מרחוק. תתחדשו! 

תגובות