סיעת מרצ כפר סבא על הסכם הגג: תומכים בהסכם בכפוף לקיבוע דברים לטובת התושבים

סיעת מרצ כפר סבא החליטה לאחר ישיבה של מספר שעות של ישיבה שהתקיימה לתוך הלילה, כי אין פסול לדון בהסכם הגג בתקופה זו, ותצביע בעדו בכפוף לשינויים עבור התושבים. בין השינויים שדורשת סיעת מרצ כפר סבא: הוספת תחנת רכבת על המסילה המזרחית, לוחות זמנים ברורים כתובים להקמת תשתיות תחבורתיות וסנקציות על המדינה באים לא תעמוד בכך. הוספת תחנת מטרו לשכונת יוספטל, מימון מלא להסעות תלמידים במידה ויהיה צורך לניידם ללימודים, הפיכת הנספח התחבורתי לתנאי מתלה שהפרתו תביא לביטול ההסכם מצד העירייה ועוד.

 

פליאה קטנר- צילום: סווטה בוטקו

פליאה קטנר יו”ר סיעת מרצ כפר סבא במועצת העיר: נקדם את הסכם הגג באם יבוצעו בו השינויים הנדרשים שהועברו לראש העירייה ולמנכ”ל. התפקיד שלנו כחברי מועצה נקבע לחמש שנים, בהן עלינו לשקול בכובד ראש החלטות מסוג זה, ולהביא לדברים המטיבים עם חיי התושבים בעיר במהלך כל הקדנציה. הסכם הגג הוא שדרוג איכות חיים מהותי, באם יוכנסו בו ההיבטים התחבורתיים והכספיים באופן ברור, בעיקר בשל כניסת תושבים רבים חדשים לעיר.

קובי פדוה יו”ר ועדת התחבורה:
בישראל חסרות 190,000 דירות ע”פ דו”ח מבקר המדינה. כל ערי ישראל צריכות לשאת בנטל ולספק מענה למחסור זה. עם זאת עיר זקוקה גם לתשתיות כדי לשמור על איכות חיים נאותה.

תגובות