כל מה שחשוב שתדעו על רכישת אגנית למקלחת

מקלחות הן אחת הפעולות החשובות ביותר בחיי היומיום שלנו, ולכן לא בכדי חדר האמבטיה הוא החדר החשוב ביותר בבית. אבל איך בוחרים את אגנית המקלחת המתאימה לנו, כזו שתהיה מספיק מחוספסת, לא תגרום למים לצאת החוצה וגם תהיה עיצובית? מיד נגלה לכם את כל הפרטים. 

אגנית למקלחת – כדאי שתכירו

שניה לפני שאתם מחליטים לבצע רכישת אגנית למקלחת חשוב שתבינו מהי, ומה התפקיד שלה. אגנית מקלחת היא למעשה הבסיס של המקלחון. 

היא אוספת את המים מהמקלחת, ומפנה אותם הלאה ותוך כך מונעת נזקי מים בבית שלכם. האגנית מגיעה במגוון של גדלים, צורות, חומרי גלם ועיצובים מה שמאפשר לכם למצוא את האגנית המושלמת לצרכים שלכם. ולעיצוב שאתם מעוניינים בו. 

מאילו חומרי גלם עשויה האגנית למקלחת?

כאשר אתם מתחילים לחפש את חומרי הגלם עבור האגנית חשוב לקחת בחשבון את העמידות, התחושה, המראה העיצובי וצרכי התחזוקה. חומרי הגלם המבוקשים ביותר הם:

  • אקריליק

אגני מקלחת אקריליים פופולריים בשל העמידות החזקה שלהם וקלות התחזוקה. הם מציעים גם גימור חלק וקלאסי. יחד עם זאת, הם רגישים מאד לשריטות ועשויים שלא לעמוד בפני פגיעות כבדות או שימוש בחומרי ניקוי מסוימים ולכן חשוב לשים לב להוראות היצרן.

  • אבן

אגנית מקלחת העשויה אבן היא בחירה חכמה בשל העמידות שלה. לרוב היא יקרה יותר, וכבדה יותר מחומרי הגלם האחרים אך היא מאפשרת אורך חיים איכותי וארוך יותר, ואף עמידה בפני מכות ושריטות. 

  • קרמיקה

אגני מקלחת קרמיים ידועים במראה הקלאסי והנצחי שלהם. הם עמידים בפני כתמים וקלים לניקוי. יחד עם זאת יש בהם רגישות וחשוב לקבל את מלוא ההנחיות לגביהם ולהקשיב להן. 

מה הכי חשוב לקחת בחשבון ברכישת אגנית למקלחת

אגני מקלחת מגיעים בגדלים וצורות שונות. הגודל שתבחרו צריך להיות מותאם לשטח הפנוי בחדר האמבטיה שלכם ולכן חשוב למדוד היטב את גודל המקלחת לפני שאתם רוכשים. זאת על מנת שתוכלו להתאים את אגנית המקלחת באופן מושלם. 

רצוי שלא תעשו את הרכישה לבדכם, אלא תתייעצו עם אנשי המקצוע בתחום על מנת גם לבצע התאמה מיטבית, וגם לרכוש עיצוב שיכול להתאים לחדר האמבטיה בפרט, ולטעם שלכם בכלל. 

מבחינת צורתם, אגני מקלחת זמינים בדרך כלל בצורות מרובעות, מלבניות, מרובע ואליפסה. בחרו את הצורה שהכי מתאימה לחדר האמבטיה שלכם. אם המקלחת היא פינתית, או מרכזית, תוכלו להתאים את האגנית הרלוונטית.

כאשר אתם מבצעים רכישת אגנית למקלחת יש לקחת בחשבון את המשטח המונע החלקה. זהו מאפיין הבטיחות החשוב ביותר. משטח זה מונע החלקה ומפחית משמעותית את הסיכון לתאונות. בעוד שלרוב אגני המקלחת המודרניים יש את התכונות הללו, תמיד טוב לבדוק שוב.

בחירת כיור מקלחת עשויה להיראות כמשימה פשוטה, אך ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. חומרי הגלם, גודל האגנית, מיקום הניקוז ואלמנטים לבטיחות. כאשר אתם רוכשים אגנית למקלחת חשוב שתהיו מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר שיוכלו להנחות אתכם, ולבצע התקנה בהתאמה אישית. כי הבטיחות שלכם ושביעות הרצון הם החשובים ביותר. 

תגובות