קמפיין הבחירות של מרצ בכפר סבא, עם תמונותיהם של חברי הכנסת גולדקנופף, מעוז ודרעי על שלטי חוצות מעוררים סערה
מאת: אירית מרק
שלטי חוצות של קמפיין הבחירות של מרצ בכפר סבא, עם תמונותיהם של חברי הכנסת גולדקנופף, מעוז ודרעי עם הכיתוב “אין כניסה לכפר סבא” מעוררים סערה.
גרסת מרצ :”לאג׳נדת החושך אין כניסה לכפר סבא. מפלגות שברשימה שלהן אסור לנשים להתמודד? לא יכנס לכפר סבא. מפלגות אנטי להט״ביות? אין כניסה לכפר סבא. בזיזה של הקופה הציבורית וכפייה דתית? לא יקרה בכפר סבא! מול ממשלה חשוכה צריך אומץ, צריך מי שיגיד – לכאן האג׳נדה המטורפת הזאת לא תכנס. כפר סבא תישאר חופשית”.
הקמפיין מעורר סערה בקבוצת כפר סבא שלנו עם מאות תגובות נגד
עילאי הרסגור הנדין, חבר המועצה מטעם מרצ לשעבר “אני תומך באופן מלא בקמפיין הזה. בתמונה מופיעים פוליטיקאים שמביאים את המדינה לאסון. לא מנרמלים אנשים שמסיתים נגד הקהילה הגאה! לא מנרמלים עבריינים מורשעים שמצפצפים על החוק ומנסים לחזור לממשלה! לא מנרמלים אנשים שבאופן סדרתי רומסים את הציבור החילוני! לא רוצים אותם בכפר סבא”.

כך או כך, סיעת מרצ כפר סבא הגישה הבוקר הצעת החלטה הקובעת כי כל מוסדות העירייה ועובדיה אינם רשאים להיפגש עם חבר הכנסת פינדרוס מכיוון שעל פיהם הוא: ״ התבטא באופן מסית ומזעזע כלפי הקהילה הגאה. הדברים שאמר חמורים ומעודדים פגיעה פיזית באנשי הקהילה כאשר הם באים מאדם שמכהן כמנהיג ציבור. הדברים כה חמורים שמועצה של עיר פלורליסטית וחופשית לא יכולה להתעלם ולעבור לסדר היום.״
ההצעה לסדר תעלה לדיון במועצת העיר בשבוע הבא.

בהצעה לסדר נכתב:
״1. חברי הקהילה הגאה הם בשר מבשרה של כפר סבא ולכן מועצת עירית כפר סבא מגנה את הדברים החמורים שאמר חבר הכנסת.

2. מועצת העיר קוראת לכל מוסדות העיריה ומורה לעובדיה לא לפגוש את חבר הכנסת פינדרוס בפורומים מקצועיים עד אשר יחזור בו מדבריו.״

תגובות