הכה את המומחה: צדוק שמואלי (דאן-10 שיטת דניס הישרדות) מסביר מדוע חשוב ללמוד אומנויות לחימה

שמירה על אורח חיים בריא ושגרת כושר גופני היא אחת הדרכים הטובות ביותר בהן נוכל לדאוג לבריאותנו, הפיזית והמנטלית כאחד. אימוני כושר שבשגרה מסייעים להפחתת הסיכונים לחולי, בריאים ללב ונמצאו כמצוינים למען שיפור יכולת הריכוז והעלאת הדימוי העצמי. אחד מסוגי האימונים המומלצים ביותר לאורך חיים בריא הוא אימון באומנויות הלחימה בכלל ובשיטת דניס הישרדות בפרט.

דרך מצוינת לרכוש את מיומנויות השיטה היא ללמוד מאחד הבכירים בשיטה גראנד מאסטר צדוק שמואלי (דאן-10). 

 

יתרונות של אומנויות לחימה

 

הפן המנטליאימוני אומנות לחימה אצל צדוק שמואלי כוללים התמודדות עם לא מעט קשיים ואתגרים, המתרגל את השיטה יצטרך לשבור מספר מחסומים ולהתקדם באופן עקבי עד לשליטה בשיטה תוך שהוא זוכה גם בביטחון עצמי וכושר מנטאלי גבוה. שיפור הבריאות המנטלית כרוכה בשיפור עקבי בתרגול השיטה.

 

freepic

 

הפן הפיזיגראנד מאסטר צדוק שמואלי משלב אימוני אומנות לחימה עם פעילות אירובית הבריאה ללב כמו גם אימוני כוח והתנגדות. האימונים עוזרים לפיתוח מסת שריר נכונה , שמירה על המפרקים וגמישותם, שיווי המשקל ועליה חדה ביכולת המנטאלית. 

 

הכירו את שיטת דניס הישרדות

 

שיטה ישראלית שפותחה על ידי ד”ר דניס הנובר אשר גדל בדרום אפריקה ועלה לארץ בשנות השישים ומאגדת עקרונות נבחרים של ג’יוג’יטסו, קראטה וג’ודו. 

השיטה נחשבת כשיטה המובילה בעולם להגנה עצמית כנגד קרבות רחוב, שימוש בנשק קר ונשק חם. שיטת דניס הישרדות הינה דרך חיים.

 

יתרונותיה של שיטת דניס הישרדות – שיטת ההגנה העצמית המומלצת? 

 

  • ערך מוסף – חסינות מנטאליתערכיה של שיטת דניס הישרדות הנלמדים אצל גראנד מאסטר צדוק שמואלי, מושתתים על משמעת עצמית וכבוד הדדי. שיטת דניס הישרדות לא רק עוזרת לאלו העוסקים בה להגן על עצמם ולהיות בטוחים בכל מקום בו ידרכו – אלא גם מסייעת להם לפתח יכולת מנטאליות חזקה שתשרת אותם בכל היבט בחייהם האישיים. 

 

  • עובדת על הכל – צדוק שמואלי משלב את שיטת דניס הישרדות באימונים ההופכים את העוסקים בה ללוחמים מוכשרים בכל היבט של הגנה עצמית. 

 

שיטת דניס הישרדות – ממי לומדים?

 

שיטת דניס הישרדות בהדרכתו של גראנד מאסטר צדוק שמואלי הפכה בזכות היתרונות הרבים הטמונים בה לשיטת ההגנה העצמית הפופולרית ביותר בישראל.

גראנד מאסטר צדוק שמואלי, ממשיך דרכו של ד”ר דניס הנובר – מייסדה של שיטת דניס הישרדות. 

במשך השנים, צדוק שמואלי זכה להדריך מגוון רחב מאוד של קבוצות ובכך צבר ניסיון רב בתחום, החל מקבוצות מתאמנים מהגיל השלישי ועד ללוחמי יחידות מובחרות בצבא ושאר כוחות הביטחון, מאמן מנוסה ומקצועי בנוסף, ממשיך דרכו של ממציא השיטה. 

תגובות