הטיפים לזיהוי המזוודה שלכם במסוע אחרי הטיסה

אין כמו לטייל בעולם, לחוות חוויות והרפתקאות, אבל הטיסות והמעברים ממקום למקום עלולים לעייף רבים מאתנו ועל אחת כמה וכמה, כאשר מגיעים ליעד המבוקש או הביתה ומעוניינים להתארגן במהירות – לאתר את המזוודה על המסוע בין המזוודות של כולם עלולה להיות משימה לא פשוטה.

הסיבה לכך היא שיש הרבה דגמים אשר דומים זה לזה וגם בהמולה ובלחץ לא תמיד פשוט לראות מרחוק את המזוודה במיוחד אם היא בצד השני ואתם בוודאי רוצים כבר להתכונן לעמדה שלכם ולתפוס את הפריט לפני שייווצרו תורים ארוכים.

ישנן דרכים יצירתיות איך להבליט מזוודות מבעוד מועד על מנת שתוכלו לזהות אותן בקלות גם מבלי לפתוח אותן (ולגלות שבטעות פתחתם מוצר של מישהו אחר). לפניכם הכרות עם מספר דרכים איך להדגיש את הפריט שלכם בדרך המועדפת עליכם:

לעטוף מכל הכיוונים


מעטפת למוצר יכולה גם להגן עליו מפני טלטלות ונזקים, חדירה של מים בשל מזג האוויר וכדומה וכיסוי יקנה לה שכבת הגנה נוספת מפני זעזועים או רטיבות. בנוסף, כיסוי גם יקנה לה אישיות אחרת ומראה כך שאם יש לכם דגם במראה שיכול להיות לפריטים רבים אחרים, הכיסוי שלכם יוסיף לה נופך אחר וטוויסט אחר בין אם מדובר במגע צבעוני, הדפסים גראפיים ססגוניים ובעיקר – טאץ’ ייחודי שיאפשר לכם לזהות שזה הפריט שלכם כבר ממרחקים. הכיסוי יכול להיות כיסוי ייעודי כמו שרוול שמלבישים על המזוודה כשרוכשים מראש שרוול כזה בהתאם לגודל שנבחר – לארג’, מדיום, סמול לטרולי וכדומה. 

להדביק מדבקה שעושה הבדל


אפשר כתחליף לכיסוי ייעודי דומה לשרוול להשתמש בממש סרט הדבקה הדומה למסקנטייפ אשר מדביקים מכל הכיוונים בגלגול על גבי המוצר בכל דרך שתרצו כל עוד הסרט כמובן לא יגרד ישרוט או יפגע בציפוי ובגימור שלה.
מוזמנים להיות יצירתיים בדרך אחרת, למשל, עם מדבקות שונות כמו מדבקות שאספתם במהלך טיולכם בעולם או מדבקות שאתם אוהבים או מדבקות בהתאמה אישית הנושאות את השם שלכם כך שגם אם מישהו אחר מצא את המזוודה הוא יידע מי הבעלים שלה.

תג שם לפריט שלכם וסרטי קשירה


על אף שתגי שם לא תמיד נראים למרחקים, עצם קיומם יכול לעזור לכם לזהות את הפריט כאשר הם מבצבצים ממנה במיוחד אם מדובר בתגים ייחודיים בצבעוניות זוהרת או תגים גדולים במיוחד או שהוצמדו במקום לא שגרתי ויאפשרו לכם לבצע זיהוי בכל עת.
אפשר בנוסף לקשור סרטים צבעוניים ודקורטיביים לידית או ללפף ולכרוך אותם סביב לאובייקט בדרך שגם תוסיף לו אלמנט של סגירה וגם את הטאץ’ ייחודי. 

ללכת על צבע ועיצוב בלתי שגרתיים


לא תמיד חייבים לשדרג את המראה או לשנות אותו על מנת לאפשר זיהוי של הפריט בשדה התעופה ההומה ואפשר מלכתחילה לבחור מזוודות מומלצות בעלות מראה בלתי שגרתי עם הדפסים גראפיים ייחודיים או בצבעוניות שפשוט נפוצה. חשבו על זה כמו על לזהות אוטו שחור או לבן או כסף בחניון מלא לעומת זיהוי של אוטו אדום או צהוב – הרבה יותר קל נכון? על אותו עיקרון, גם על מסוע עמוס פריטים לרוב יהיה פשוט יותר לראות את המוצר שלכם כאשר הוא מלכתחילה בגוון זוהר או שונה יחסית מיתר הפריטים. אם לא בצבעוניות, הרי שיש דגמים שתוכננו ועוצבו מלכתחילה במרקמים מעניינים ומיוחדים שהופכים את הפריט למעוצב בדרך אחרת שתבליט אותו מפריטים אחרים, בין אם מדובר בבדים במרקמים מעניינים או במראה קשיח אבל עם אפקטים מעניינים ויוצאי דופן. 

תגובות