שורדי השואה מכפר סבא תרמו ללוחמי צה”ל

חברי מועדון שורדות ושורדי השואה בכפר סבא, התכנסו למטרה מיוחדת ובלתי שגרתית: כל אחת ואחד מהם תרמו מכספם, לרכישת ציוד חורף ליחידה מובחרת בצה״ל – הלוקחת חלק במלחמה ברצועת עזה

ראש העיר רפי סער: “מרגש ומרחיב את הלב לראות את מי ששרדו את התקופה החשוכה ביותר בתולדות האנושות, חוו את התקומה בישראל וכעת חשים צורך לתרום מכספם האישי לטובת הלוחמים ששומרים על ביטחוננו

במחווה ייחודית ויוצאת דופן התכנסו אתמול, שלישי 21/11, כ-40 שורדות ושורדי שואה, חברי מועדון שורדי השואה “מפגש בכפר” בכפר סבא, על מנת להרים תרומה משותפת לטובת לוחמי צה”ל.

כל אחת ואחד משורדי השואה במועדון המופעל על ידי עמותת “סביון” ובאמצעות האגף לשירותים חברתיים-קהילתיים בעיריית כפר סבא, שמשפחותיהם נרצחו באכזריות על ידי הנאצים ושעברו תופת ופתחו את חייהם מחדש בישראל, העניקו מכספם לטובת מטרה משותפת: תרומה לרכישת ציוד חורף ליחידה מובחרת בצה״ל, הלוקחת חלק בלחימה בימים אלו ברצועת עזה. לכל אחת מהתרומות צורף מכתב אישי של שורדי השואה המאחלים הצלחה ולשובם לשלום של הלוחמים.

“מרגש ומרחיב את הלב לראות את מי ששרדו את התקופה החשוכה ביותר בתולדות האנושות, חוו את התקומה בישראל וכעת חשים צורך לתרום מכספם האישי לטובת הלוחמים ששומרים על ביטחוננו”, אומר ראש העיר כפר סבא, רפי סער, שנכח אתמול באירוע ההתרמה. “מיטב בנינו ובנותינו לוחמים בשעה זו למען הגנת המולדת וביטחון כולנו, והתגייסותם של שורדות ושורדי השואה היא עדות מפעימה של הערבות ההדדית בעם ישראל, של הכוח שבאחדות ושל ההתגייסות של כולנו למען מטרה אחת ומשותפת”.

תגובות