רשת קרפור פתחה את הסניף הגדול ברשת בכפר סבא
ברכות חמות לרשת קרפור שפתחו בכפר סבא את הסניף הגדול של הרשת, באזור התעשייה, היכן שהיה בעבר יינות ביתן / יד יצחק.
הסניף המדובר מרשים מאוד, ענק. המון סחורה, מדפים מלאים בכל טוב. מחירים טובים.
הפתיחה הרשמית של קארפור נערכה בחמישי האחרון עם רבים שהגיעו לברך.
פתוח כל יום מהשעה 0800 עד 2200, בחמישי ומוצש עד 2300 מהשעה 0700
בהצלחה רבה שיהיה 🇮🇱🇮🇱
קרפור ישראל ממשיכה להתרחב ופותחת סניף ענק, הגדול ביותר בישראל, בכפר סבא קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה 5 סניפים חדשים: שיפעלו בפורמט סיטי וסניף נוסף (כפר סבא) שיפעל בפורמט היפר ויהיה הסניף הגדול ביותר של הרשת.
סניף כפר סבא החדש, נפתח בחמישי ברחוב השקמה 21. בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, סניף כפר סבא הענק, תוכנן על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה. בסניף, ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור, ביניהם מוצרי מזון, מגוון גדול של מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, מוצרי נון פוד, ירקות ישראליים וכמובן מאפיה בניחוח צרפתי והכול באיכות אירופאית ובמחירים שוברי שוק.
מיכאל לובושיץ משנה למנכ”ל קרפור ישראל: “הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. מתוך כך, ממשיכה קרפור להתרחב באזורים נוספים כמו מגדלי דוד בת”א, כפר שלם ת”א, עתלית, אילת וכפר סבא. בימים קשים אלה, בהם קהל הצרכנים פוקד את רשתות השיווק בתדירות גבוהה, אנו רואים צורך בלתי מתפשר להמשיך להציע את מוצרי קרפור האיכותיים ביותר, במחירים שוברי שוק במגוון גדול של קטגוריות. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי- ימי שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו”.

תגובות