עילי דוד, אחיו של אביתר מכפר סבא החטוף בשבי החמאס: “מי ייתן ונזכה לנס חנוכה גדול ונזכה לראות החטופים חוזרים הביתה במהרה”
עיריית כפר סבא קיימה במוצאי שבת 2/12 עצרת מיוחדת להשבת החטופים והשבויים שבידי חמאס – “שרים יחד לשובם”, בנוכחות משפחות החטופים, ראש העיר רפי סער ואלפי תושבים שהגיעו לכיכר העיר ושרו שירים שבחרו המשפחות.
במהלך העצרת, נשא דברים שריגשו את כולם עילי דוד, אחיו של אביתר תושב כפר סבא, שעדיין חטוף בשבי החמאס בעזה עם עוד 136 חטופות וחטופים.
״חג חנוכה הוא חג של אור וניסים. מי ייתן ונזכה לנס חנוכה אחד, גדול ומיוחד. מי ייתן שנזכה לראות את כל החטופים חוזרים הביתה במהרה – בריאים ושלמים”, *אמר האח עילי.* “זה הנס שאנחנו צריכים עכשיו. יש דבר אחד שעדיין מטריד אותי בכל הסיפור הזה. חמאס זה לא רק ארגון טרור. זה לא רק חבורה של רוצחים. זה גם רעיון, והרעיון הזה הוא יותר מהשמדתה של מדינת ישראל, שחרור כל המחבלים וכיוצא בזה. הרעיון של חמאס נוגד את כל הערכים שאני גדלתי עליהם. כל הערכים שהתחנכתי עליהם בתור כפר סבאי, בתור יהודי. בתור ישראלי”.
ראש העיר, רפי סער:* “התרגשתי יחד עם כל הקהל שהגיע הערב לכיכר העיר מהדברים שנשא עילי דוד ולראות את הקהל הרב שהגיע כדי לתמוך במשפחות החטופות. אנו עומדים לצד המשפחות ומלווים אותן זה כחודשיים, ונמשיך לתמוך בהן עד שכל החטופים והשבויים יחזרו למשפחותיהם. זו התפילה והתקווה של כולנו”.
צילומים: תמיר יהושע
======================
=================================

תגובות