עיריית כפר סבא אירחה את טורניר הכדורגל המסורתי באצטדיון לויטה, לזכר הנרצחים ב-7 לאוקטובר
אחת האיגרות האחרונות שהוציא ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין ז”ל, הייתה ההזמנה לטורניר הכדורגל המסורתי של המועצה האזורית שער הנגב. אופיר נהרג בשבת הארורה ה-7 באוקטובר בעודו מגן בגופו על קיבוץ כפר עזה.
בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית, התגייסה עיריית כפר סבא לארח את טורניר הכדורגל המסורתי במגרשי האימון של איצטדיון לויטה המיתולוגי, לזכר אלו שנרצחו ב-7 לאוקטובר – ובהם שחקני קבוצות הקיבוצים והיישובים במועצת שער הנגב, שנרצחו באכזריות על ידי מחבלי החמאס.
בטקס הפתיחה התייצבה מיכל, תושבת כפר עזה, שקידמה בברכה את חיילי יחידת יהלו”ם שעמדו לצדה ואשר הצילו את הקיבוץ באותו היום.
בדבריה אמרה מיכל: “עוד ידובר רבות על האסון הנורא שפקד אותנו, אך בתוך השבר והחושך הגדול, חשוב לזכור ולספר כל היהלומים שלנו – לוחמי יהלו”ם שבאו ושחררו אותנו מהחושך ואת זה בחיים לא נשכח. הדפיקה הנחושה והחזקה שלהם על החלון החזירה לנו את התקווה”.
*אלו הקבוצות שנטלו חלק בטורניר:* הפועל גבים, הפועל דורות, הפועל ברור חיל, הפועל מפלסים, הפועל רוחמה (נחל עוז), שועלי כפר עזה, בית”ר יכיני, נסטור אור הנר.
*ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן אמר בטקס:* אנחנו עומדים כאן ברגשות מעורבים של עצב ושמחה וחוגגים שוב את הקהילה הנהדרת שלנו. אבל, זה מזכיר לנו את אלה שאינם עוד איתנו. ההתרגשות היום ולהיות כאן ביחד זה לקבל כוח אחד מהשני. הטורניר הזה הוא בשבילם ולזכרם”.
*ראש העיר כפר סבא רפי סער אמר בטקס:* “הכרתי את אופיר ז”ל ואני מתרגש מאוד להיות כאן איתכם. אנחנו כאן יחד והעיר כפר סבא תמשיך לתמוך בכם ולתת לכם כל מה שאתם צריכים. כולנו מתפללים שכל החטופים והשבויים יחזרו ושהחיילים שלנו ינצחו את המערכה הזו אחת ולתמיד ויחזרו כולם לשלום”.
את הטקס ליווה חנן בן ארי שפתח בשיר “חוץ מכדורגל”. בהמשך, כל הנוכחים מחאו כפיים במשך 56 שניות לציון 56 ימים לפתיחת המלחמה, כאשר טקס הפתיחה הסתיים, רגע לפני שריקת הפתיחה של הטורניר, עם שירת ההמנון הלאומי, “התקווה” של כל הנוכחים, ושירתו מרוממת הלב של חנן בן ארי.

תגובות