“אני מתגעגע לאבא שלי” – תלמידות ותלמידי בית הספר אוסישקין בכפר סבא קיימו, מפגש ייעוץ ותמיכה מיוחד, עבור ילדות וילדים שהוריהם גויסו

“אני מתגעגע לאבא שלי” – תלמידות ותלמידי בית הספר אוסישקין בכפר סבא קיימו, ביוזמת הנהלת בית הספר, מפגש ייעוץ ותמיכה מיוחד, עבור ילדות וילדים שהוריהם גויסו

ראש העיר, רפי סער: “החוסן הקהילתי חשוב לאין שיעור, ומוטלת עלינו האחריות לדאוג לחוזקם ולחיזוקם של הילדות והילדים בזמן המלחמה”

 

 

“אני מתגעגע לאבא שלי”. “אבא שלי מגלה מנהרות”. “אימא שלי גם בצבא”. “אבא שלי רופא שמטפל בפצועים” – אלה הם רק חלק קטן ממה שחשפו תלמידות ותלמידי כיתות א’-ג’ בבית הספר אוסישקין, במסגרת מפגש מיוחד שקיימו בבית הספר יחד עם יועצת בית הספר – במטרה לחזק ולתמוך בתלמידות ובתלמידים הצעירים שהוריהם גויסו בצו 8.
“הילדים דיברו על הגעגוע להורים ואפשר היה לראות את זה על פניהם המודאגות”, מספרת מנהלת בית הספר, טלי בסר. “המפגש היה באווירה נעימה, מכילה, מחזקת, עם תה ועוגיות מתוקות ונתן להם אפשרות לבטא את הגעגוע להעצים אותם על ההתגייסות שלהם, בגיל כל כך צעיר, לסיוע במשפחה אפילו בדברים הקטנים ביותר”.

המפגש עם הילדות והילדים הסתיים במשפט מרגש שאמר אחד התלמידים ליועצת בית הספר ולצוות, כשאמר: אני גאה בכן שאתן באות כל יום בשבילנו ושבית הספר פתוח עבורנו”.

יש לציין, כי בהמשך מתוכנן בבית הספר מפגש תמיכה נוסף לתלמידות ותלמידי שכבות ד’-ו’ שאחיהם או אחיותיהם משרתים בצה”ל.
ראש העיר, רפי סער: “החוסן הקהילתי חשוב לאין שיעור, ומוטלת עלינו האחריות לדאוג לחוזקם ולחיזוקם של הילדות והילדים בזמן המלחמה. כל צוותי החינוך וההוראה דואגים לילדות וילדי העיר, מקיימים פעילויות ויוזמות ייחודיות והעיר כולה מגויסת למען המטרה כאשר אנו מעניקים תמיכה וסיוע לכל מי שנזקק. זה החוזק שלנו – כוחנו באחדותנו ואני רוצה להודות לכל המורים, הגננות, הסייעות והמנהלים – אשר קשובים לצרכים של כל תלמיד ותלמידה בתקופה מורכבת זו”.

תגובות