זה הכל בשבילם: עיריית כפר סבא יצרה מעטפת תמיכה רחבה למשפחות מגויסות ולתושבות ותושבים ששוחררו משירות מילואים

כפר סבא מגויסת: עיריית כפר סבא ממשיכה להתגייס בימים אלה למען חיילות וחיילים אשר גויסו בצו 8 ובימים אלה שוחררו מלחימה, כמו גם למשפחות שמי מבני משפחתם עדיין מגויס בסדיר ובמילואים, בשורה של מענים מקיפים ונרחבים בתחומי החיים השונים. זאת בהמשך להנחיית ראש העיר וכמעטפת כוללת להעצמת הליווי והתמיכה שמעניקה העירייה לחיילות וחיילי המילואים גם לאחר שחרורם מלחימה, לחיילים בסדיר ולמשפחותיהם.

בין היתר, משפחות של חיילות וחיילי מילואים ששוחררו לאחרונה ונמצאים בהפוגה, יוכלו להצטרף לקבוצת ריצה עירונית למשך 3 חודשים ללא כל עלות, כאשר המשך הפעילות בקבוצה יסתכם בסכום סמלי מסובסד של 60 שקלים לחודש בלבד. כמו כן, יוכלו החיילות והחיילים המשוחררים להצטרף יחד עם בני משפחה לקבוצת יוגה ללא כל עלות למשך 3 חודשים.
בתאריך 18/2 יתקיים עבור המילואימניקים מופע בחינם עם הסטנדאפיסט ישראל קטורזה וביום ראשון 25/2 יוכלו הם ובני משפחותיהם ליהנות ממופע של שירי הביטלס.

 

 

 

ילדות וילדי המשוחררות והמשוחררים מוזמנים להגיע לחמ”ל העירוני המרכז ברח’ י.כהן 4 ולקבל במתנה את הספר “לאן הלך אבא דוב”, בני ובנות זוג יוכלו ליהנות מפעילות הפוגה במרכז ארט קיימא, כמו גם ממפגשי “קפה חיבוק” – בו יוכלו לקבל כלים להתמודדות מפסיכולוגיות של השירות הפסיכולוגי-החינוכי.
כמו כן, יוכלו משפחות המילואימניקים המשוחררים ומשפחותיהם להצטרף למסע חווייתי בן יומיים באזור הכרמל, שיתקיים בעלות מסובסדת בתאריך 29/2.

יוזמה חדשה נוספת, משותפת עם הנהגת ההורים העירונית, היא הכנת כריכים לבית הספר לילדות וילדי מגויסות ומגויסים, בהתאם לרישום מראש, כאשר הכריכים מוכנים באמצעות הורים מתנדבים ומחולקים לילדים בבית הספר.

מענים אלה מצטרפים למענים נוספים שיצרה העירייה עבור חיילות וחיילים ששוחררו לאחרונה מלחימה, ביניהם ליווי אישי באמצעות קו סיוע, קבלת טיפול נפשי פרטני, ליווי תעסוקתי בחזרה לעבודה בזמן מלחמה, ליווי אקדמי לסטודנטים וסטודנטיות שחוזרים ללימודים, קבוצת תמיכה למשרתות ומשרתי המילואים ובני משפחותיהם, פעילויות פנאי ותרבות עם בנות ובני הזוג וילדיהם, וקבוצת וואטסאפ ייחודית שנפתחה לעדכונים בכל מגוון המענים שמעניקה העירייה.

ראש העיר, רפי סער: “אנו ממשיכים לעמוד לצד החיילות והחיילים המחרפים נפשם למען המולדת ולמען ביטחוננו, לחזק אותם ואת בני משפחותיהם בתקופה מורכבת זו, היוצרת עימה אתגרים רבים. זו החובה שלנו וזו האחריות שלנו ואני מזמין את הלוחמות והלוחמים ואת בני משפחותיהם להתעדכן בכל השירותים שאנו מציעים להם באתר העירייה”.

תגובות