מיזם לציון 7.10 במועצת דרום השרון: 156 נשים רקמו בשטיח ענק ומיוחד

ניהול והפקה – כרמלה זק טקסטילאית בכירה וידועה בארץ ובעולם. עוזרות הפקה עליזה ענבר ושיבולת וורנר אומניות. מחלקת התרבות במועצה . המשתתפות – 156 נשים נערות וגבר אחד

 

מיזם אומנותי וייחודי נוצר בעקבות אירועי 7.10 מלחמת חרבות ברזל ומאפשר לתת ביטוי וחותם אישי באמצעות רקימה. 156 פיסות בד פשתן טבעי עליהן רקמו בחוט אדום המסמל את מרכז החיים הנצח והניצחון, חוברו יחדיו לשטיח קיר בעצוב אוורירי מיוחד בחוטי תפירה כאשר החוטים לא נגזרו בכוונת תחילה על מנת לתת לרוח האומנות שעל פיה אין לגזור דברים שטרם הסתיימו. האסון והכאב עדיין בתוכנו. המטרה להפיץ בכל המועצות האזורית להשתתפות מירבית למודעות לתמיכה אהדה ותקווה לימים טובים יותר.

 

כרמלה זק:“במשך שלושה חודשים עסקתי רק בנושא זה שמאד קרוב לליבי. הרעיון הוא הזדהות עם אירועי 7.10  בעוטף עזה ,מתוך רגשות אישיים של כל משתתף-ת. ביקרתי במיצג דומה במועצה האזורית עמק חפר ומשם לקחתי את ההשראה. החלטתי ליישם גם במועצה האזורית דרום השרון את הרעיון. כרגע אני בקשר עם 2 מועצות נוספות ואשתדל להפיץ את המיזם בכל מועצה וארגון אפשרי.

השתתפו בהכנת השטיח 156 נשים נערות ובחור אחד. חייבת לציין את עזרתה של ראשת המועצה אושרת גני גונן, מחלקת התרבות ו2 עוזרות שלי – תלמידותיי אומניות טקסטיל וציור.

תגובות

תגובות