גביע הגרושקה – משחקים לאורו / הטורניר ייערך ב – 4.7.24

טל גרושקה היה אדם מלא חיים, שהכניס אור חיוניות ושמחה לכל סביבתו. כשאחת מהדרכים הרבות בהן הפעיל את קסמו הייתה דרך אהבתו הגדולה לעולם הכדורגל, ובמיוחד לקבוצת ברצלונה. אהבתו של טל לברצלונה הייתה יותר מסתם אהדה לקבוצת כדורגל, היא הייתה עבורו דרך חיים.

כבר מילדותו, טל בלט בכישרון וברוח הספורטיבית שלו. טל שיחק בקבוצות הפועל כפר סבא וגיל גול, שם זכה להערכה רבה והכיר את מעגל החברים שליווה אותו למעלה מעשרים שנה. טל היה גם חלק בלתי נפרד מקבוצת “חניתה”. קבוצה שטל הקים יחד עם חברי ילדות מכפר סבא, ושהפכה עבורו לבית שני.

טל היה יותר משחקן רגיל. טל היה הנשמה של חניתה, המנוע שהניע אותה קדימה. התשוקה למשחק, רוח הספורט, והמחויבות של טל לחבריו הפכו אותו לדמות מרכזית וחשובה בקבוצה על המגרש ומחוצה לו.

מעבר לכדורגל, טל היה אדם אהוב ומוערך על ידי כל מי שהכיר אותו. בעל חוש הומור מפותח, אופטימיות מדבקת ונכונות תמידית להקשיב ולעזור. חבריו ידעו תמיד שיוכלו לסמוך עליו, וטל היה עבורם מקור תמיכה וכתף תומכת לכל בעיה.

מותו של טל ב-7 באוקטובר 2023 הותיר חלל עצום בלבבות משפחתו וחבריו, בליבנו. טל נהרג בדרכו לכפר עזה, בעודו מותיר אחריו מורשת של אהבה, נדיבות ושמחת חיים. מורשת שאנחנו מבקשים להמשיך.

לכן, אנו מקימים לזכרו של טל גרושקה, טורניר כדורגל בשם “גביע הגרושקה” אשר יתקיים על בסיס שנתי. הטורניר יהווה דרך ייחודית להנציח את אהבתו הגדולה של טל למשחק, תוך שילוב הערכים החשובים שהיו חשובים לו: ספורטיביות, חברות ואהבת האדם.

אנו מזמינים את כל חובבי הכדורגל לקחת חלק בגביע הגרושקה, ולהצטרף אלינו בהנצחת מורשתו של טל דרך אהבת המשחק, וללמוד על איש מיוחד שהדליק בחייו להבות רבות, שלעולם אורן לא יכבה.

הטורניר ייערך ב4.7
במגרש האימונים של בית״ר כפ״ס (רחוב הנביאים 13) בשעה 17:00

הציבור מוזמן

 

תגובות

תגובות