עיריית כפר סבא ממשיכה במבצע ההדברה שהחל לאחרונה בשיתוף ועדי בתים משותפים ותאגיד פלגי השרון

עיריית כפר סבא ממשיכה בימים אלה במבצע הדברה עירוני נגד מכרסמים ותיקנים במרחב הציבורי, באמצעות אגף חזות העיר ובשיתוף תאגיד פלגי השרון וועדי בניינים משותפים.
במסגרת המבצע, הופקו כל קריאות המוקד ותלונות התושבים בגין מכרסמים ותיקנים, שהתקבלו לאורך כל שנת 2023 ובמחצית הראשונה של שנת 2024, ועל בסיס נתונים זה הוכנה מפה שמשקפת את האזורים בהם התקבלו תלונות מרובות על הימצאות מכרסמים ותיקנים ואשר יש לטפל בהם.
לצורך ביצוע המבצע, הקימה העירייה צוותים של אנשי מקצוע, הכוללים מדברים, עובדי תאגיד הביוב ומפקחים עירוניים, כאשר הפעילות מתבצעת בשיתוף ועדי בתים משותפים – שנתבקשו לבצע פעולות הדברה גם בשטחים הפרטיים – לצורך הגדלה והגברת יעילות המבצע.

מבצע ההדברה העירוני הנרחב החל לפני מספר שבועות והוא כולל הדברה בתשתיות ביוב, ניטור ופיקוח של פעולות ההדברה, כמו גם הדברה במרחבים ציבוריים בכל רחבי העיר. בין היתר בוצעו כבר פעולות הדברה בעשרות רחובות במרכז העיר, ברחובות שונים בשכונות הירוקות 60 ו-80 כאשר בימים האחרונים מבוצעת הדברה גם בעשרות רחובות בשכונות יוספטל, בשכונת הפארק וברחובות נוספים במרכז העיר ובהמשך גם בשכונת עלייה ובמוקדים נוספים בעיר – כאשר את הפירוט המלא ניתן לראות באתר העירייה.
ועדי בתים משותפים המעוניינים בביצוע פעילות הדברה באזור מגוריהם, מתבקשים לפנות למוקד העירוני 106 – ופניות אלה יועברו לטיפול אגף חזות העיר.

 

תגובות

תגובות