כפר סבא: פינת הנצחה לזכרה של הגננת פלורה גז ז”ל – שנרצחה בשנת 2011 בפיגוע טרור, יחד עם בעלה, אחותה וגיסה

בטקס מרגש שהתקיים בשבוע שעבר, נחנכה בגן תומר בכפר סבא פינת הנצחה חדשה לזכרה של פלורה גז ז”ל – מי שהייתה גננת בגן במשך 30 שנה ונרצחה באוגוסט שנת 2011 בפיגוע טרור יחד עם בעלה משה, אחותה שולה קרלינסקי וגיסה דב – בעת שהארבעה היו בדרכם לאילת.
פלורה ושולה היו שתיהן נשות חינוך בעיר, כאשר פלורה הייתה גננת גן תומר מאז שנת 1988 ועד הירצחה, ואחותה הייתה סייעת בגני הילדים בעיר.
פינת ההנצחה בגן חודשה ושופצה, ונחנכה במעמד ראש העיר, בתה של פלורה, צוות וילדי הגן.

ראש העיר, רפי סער: “פלורה האהובה הייתה דמות משמעותית בחיי ילדות וילדי כפר סבא וחינכה רבים מהם לאורך 30 שנה. המורשת שהותירה לנו של הקשבה, אהבת כל אדם באשר הוא וסובלנות – ימשיכו ללוות אותנו ולהיות חלק בלתי נפרד מהערכים עליהם מתחנכים ילדינו. פלורה היקרה שמה תמיד בראש סדר העדיפות את רווחת הילדים ופעלה רבות גם למען מעמדן של הגננות. היא הייתה קשובה תמיד לכל אחת ואחד והעניקה יחס אישי וחם והרבה ביטחון לילדים שהיו אצלה בגן. לאורך השנים היוותה פלורה מקור השראה לצוותי חינוך שעבדו לצדה וחסרונה מורגש גם היום, 13 שנה לאחר הירצחה. אני רוצה להודות לבני משפחתה, שנרתמו יחד איתנו לחידוש ושיפוץ פינת ההנצחה לזכרה ואני מבטיח כי המורשת שהותירה לנו תמשיך להיות חלק מחינוך ילדינו”.

 

תגובות

תגובות