כבוד ! תיכון הרצוג ומדרשית נעם בכפר סבא נבחרו לבתי ספר מצטיינים לשנת תשפ”ד ע”י משרד החינוך

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא ממשיכה להוביל את החינוך בישראל ולהיות בצמרת החינוכית הארצית, בזכות השקעה בתוכניות פדגוגיות פורצות דרך, יוזמות ייחודיות ותכנים לימודיים שמטרתם להעצים את התלמידים ויכולותיהם”

משרד החינוך פרסם אתמול, שני 19/8, את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשפ”ד שהסתיימה לפני כחודש וחצי ורגע לפני פתיחת שנת הלימודים החדשה תשפ”ה.
על פי פרסום משרד החינוך, נבחרו תיכון הרצוג ומדרשיית נעם בכפר סבא לבתי ספר מצטיינים בתחום הערכי, החברתי והלימודי – כאשר מוריהם יתוגמלו בהתאם בסכום כספי של למעלה מ-4,700 שקלים לכל מורה, בהתאם לסיכום בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה “עוז לתמורה”.

 

 

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת: מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת. בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 878 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.

 

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא ממשיכה להוביל את החינוך בישראל ולהיות בצמרת החינוכית הארצית, בזכות השקעה בתוכניות פדגוגיות פורצות דרך, יוזמות ייחודיות ותכנים לימודיים שמטרתם להעצים את התלמידים ויכולותיהם. כעיר פורצת דרך בתחום החינוך, הרואה את טובת התלמידות והתלמידים לנגד עיניה, תיפתח שנת הלימודים תשפ”ה בעיר בהתאם לתפיסה העירונית ‘חינוך בדרך שלך’ – המאפשרת העצמה של יכולות אישיות ויוזמות חינוכיות ייחודיות, בדגש על תמיכה וחיזוק החוסן האישי. אני מאחל לכל תלמידינו שתהיה זו שנת לימודים מהנה ובטוחה, ואין לי ספק כי נמשיך לקטוף את הפירות ולזכות להישגים רבים”.

תגובות

תגובות