בכירים במפלגת העבודה הכריזו :נתמוך בדני הרוש לראשות העיר בכפר סבא, אין ספק שהגיע זמן לשינוי בעיר”

סמנכ”ל עיריית כפר סבא לשעבר, דני הרוש, הוא קונצנזוס כפר סבא: תושביה הוותיקים, הצעירים בכל כונה או רחוב בעיר מכבדים ומעריכים אותו. דני הרוש הפך בעשור האחרון בעיקר בזכות עבודתו המוערכת בעיריית כפר סבא כסמנכ”ל ומנהל המוקד העירוני כדמות ידועה מאוד. ולא רק ידועה. דני הרוש זוכה להערכה רבה מאוד בשל יושרו, מקצועיותו ואכפתיות שהוא מגלה כלפי כל פניה או בעיה. תושבים רבים זוכרים לו חסד כאשר ענה להם באישון ליל והגיע לטפל בבעיה בעצמו, פיזית במקום. 

קצרה היריעה מלספר על מעלותיו הטובות אך במיוחד נדגיש כי למרות הדרגים הגבוהים אליהם הגיע עבודתו בזכות מסירותו הרבה, מעולם לא חטא בחטא היוהרה, תמיד היה נגיש בעצמו ולא דרך שליחים לביצוע כל עבודה. 

לאחרונה החלה התעוררות עקב הזמן שחלף מאז הבחירות וההכנות לבחירות הבאות בקרב המועמדים. הבחירות כידוע יתקיימו בתוך שנתיים וחצי מקסימום. אם בן חמו לא יפרוש לפני. במפלגת העבודה יש בכירים הרואים בדני הרוש את התשובה האולטימטיבית לראשות העיר. “דני איש הגון וישר מאוד”, אמר אחד מבכירי המפלגה “עלינו לקוות רק שדני הרוש יסכים להתמודד לראשות העיר. שוחחנו איתו ועם נוספים שגם פנו אליו. הוא אמנם לא נתן תשובה אבל גם לא נראה כי הוא זונח את הרעיון. עם דני הרוש אין ספק שכפר סבא תחזור לימיה הטובים, הרגועים והשלווים, ללא משטר דיכוי. דני הרוש יהיה ללא ספק ראש עיר של כולם, בלי נקמות, בלי חשבונות, בלי לסמן אנשים, בלי דיקטטורה, יש בו כל כך הרבה מעלות טובות ונתחיל מזה שדני אוהב את כפר סבא ברמ”ח איבריו ואין ספק שהוא כיום הדמות המשמעותית ביותר בעיר להחלפת השלטון”. 
 

תגובות

תגובות