מחווה לחולים: פעם בשבועיים קונצרט על הדשא בבית החולים מאיר

 
מידי שבועיים מתקיים בבית החולים מאיר קונצרט לטובת הציבור הרחב והמאושפזים בבית החולים. בשלישי לפני שבוע נערך על דשא בית החולים קונצרט בהשתתפות תזמורת כלי הנשיפה של כפר סבא והשבוע ביום רביעי נערך קונצרט עם גיל שוחט ויניב דאור, אחיו של הזמר דוד דאור .

אריה פישבין, מנכ"ל עמותת הידידים של בית החולים מאיר סיפר כי-" העמותה נותנת חסות לסדרה של 24 קונצרטים, אחת לשבועיים קונצרט במשך שנה שלמה . מי שמוביל את התוכנית האומנותית, זה גיל שוחט, שבכל שבועיים מביא יחד אתו אומן אחר ועושים הופעה של שעה לרווחת המטופלים, המאושפזים בבית החולים,למשפחותיהם,לסגל הרפואי ולאורחים נוספים שמגיעים".

פישבין הוסיף וציין כי-" כל ההופעות ברמה בין לאומית, פשוט אומנים מדהימים. ההופעות משודרות בשידור חי לכל החולים
במחלקות כך שבטלוויזיה הפנימית, הם רואים את ההופעה בשידור חי. בנוסף אנו מקליטים את ההופעות הללו כדי שנוכל
לשדר אותם בזמנים אחרים גם לחולים במערכת הפנימית. של הטלוויזיה". 

פישבין ציין כי " גם קרן הדר ודניאלה לוגסי הופיעו בקונצרטים, אומנים בעלי שם ברמה הבין לאומית. אנשים יושבים ופשוט נהנים לשמוע.אומנים שמופיעים כולם לא אומנים רק ממדינת ישראל, היו על הבימות הכי מפוארות ומפורסמות בכל העולם".

בקונצרט גם נכחו ניצב בדימוס יוסי סדבון מתנדב בליונס וחבר הנהלת עמותת ידידי בית החולים ומגיע לכל קונצרט. כל שבועיים מגיע עם אשתו ונהנה מהקונצרטים האלו 

פישבין הדגיש כי-" תושבים מוזמנים, יכולים להגיע לקונצרטים האלו, נשמח לראות את התושבים, זה חלק מהשרות שלנו של העמותה
לטובת המאושפזים ולטובת הקהילה. מי שיזם את כל הנושא הזה והפעיל את עמותת הידידים זה מנהל בית החולים, ד"ר איתן וירטהיים
ביחד עם גיל שוחט, הם בנו את התוכנית הזאת. מכיוון שיש עלות מינימאלית לקונצרטים האלו, היא לא גבוהה אבל זה השכר הכי נמוך שאפשר לאומנים, אנחנו עמותת הידידים אוספים תרומות ומבקשים חסויות מתורמים לטובת הפעילות. השבוע הגיע תורם שנתן 36 אלף ₪ ,כדי שנוכל להמשיך הלאה בחודשים הבאים".

בין התורמים לעמותת ידידי בית החולים, נמצא גם מאמן הכדורגל שלמה שרף.

הקונצרט הבא ייערך ב-9/6 ותופיע בו הזמרת דניאלה לוגסי ביחד עם גיל שוחט. 

בתמונה: סדבון ואשתו נהנים בקונצרט

תגובות