תערוכת “אמנות השימור”, הושקה בפארק רעננה, ביוזמת ארגון “לקט ישראל” ובשיתוף עיריית רעננה, לקידום נושא הצלת עודפי המזון ותרומתם לנזקקים

במעמד ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, ג’וזף גיטלר, מייסד ויו”ר לקט ישראל, גידי כרוך, מנכ”ל לקט ישראל, בכירי עיריית רעננה וחברי הועד המנהל של ארגון לקט ישראל, הושקה אתמול, 5.5.15, בפארק רעננה התערוכה: “אמנות השימור”, הכוללת מיצגי ענק דו ותלת ממדיים הבנויים אך ורק מקופסאות שימורים, הקשורים לתחום הפעילות של ארגון לקט ישראל, שמושבו ברעננה – הארגון הגדול בישראל העוסק בהצלת עודפי מזון למען הקהילה.

התערוכה הושקה על רקע פרסומו של דוח מבקר המדינה אתמול, שעוסק בין היתר בנושא החשיבות שבהצלת המזון.במעמד ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, ג’וזף גיטלר, מייסד ויו”ר לקט ישראל, גידי כרוך, מנכ”ל לקט ישראל, בכירי עיריית רעננה וחברי הועד המנהל של ארגון לקט ישראל, הושקה אתמול, 5.5.15, בפארק רעננה התערוכה: “אמנות השימור”.

התערוכה נועדה לקדם את נושא הצלת עודפי המזון, מניעת בזבוזו, והחשיבות שבתרומה לקהילה בדרך אמנותית, יצירתית וחווייתית לכל המשפחה, וזכתה לתגובות נלהבות מצד עשרות באי האירוע, אמנים, אורחים ותושבים. כל המיצגים עוצבו והוקמו על ידי אוצרת התערוכה הדס אבטליון-ז’קונט, המעצבת מור מאייר-וירובניק והמעצב התעשייתי רועי יהלומי שנכחו באירוע.

זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה, נשא דברי ברכה, והעלה על נס את פועלו של ארגון לקט ישראל ואת שיתוף הפעולה המוצלח של הארגון עם עיריית רעננה: “רעננה שמחה להוות אכסניה לתערוכה מופלאה זו, המבוססת על ניצול משאבים קיימים ושמירה על איכות הסביבה, ברוח התרומה למען הזולת. נמשיך לשמר את הקשר החם עם ארגון לקט ישראל, וליטול חלק, יחד עם תושבי העיר בפעילויות ההתנדבות של הארגון”.

בתמונה, מימין לשמאל:
ג’וזף גיטלר, מייסד ארגון לקט ישראל, זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה וגידי כרוך, מנכ”ל לקט ישראל
צילום – עודד קרני

 

תגובות