עיריית כפר סבא מצאה פתרון נגד קרינה מאנטנות: רשתות נגד זבובים

העירייה ביצעה ניסוי בשכונה הירוקה שלטענתה הצליח והוריד את רמת הקרינה “התוצאות מצביעות על ירידה דראסטית ברמת הקרינה”, אומרת דוברת העירייה
בימים הקרובים יותקנו בחלונות בית הספר 80 בשכונה הירוקה רשתות מתכת ביתיות נגד זבובים וזאת לאחר שבוצע ניסוי מקיף שתוצאותיו הצביעו על רמת קרינה נמוכה בהרבה מהתקן של המשרד להגנת הסביבה, אשר קובע רמת סף של 40 מיקרו ואט/סמ"ר וכן מהתקן המחמיר בעולם, שהוא 1 מיקרו ואט/סמ"ר – כך לדברי דוברת העירייה. 

את הפתרון הנ"ל הגו גורמי המקצוע בעיריית כפר סבא, בחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ולאחר התייעצות עם אנשי מקצוע מובילים בתחום."הבדיקה בוצעה יחד עם ועד ההורים של בית הספר בשכונה 80 ובעקבות התוצאות הטובות הסתיימה השביתה והתלמידים חזרו לכיתות הלימוד שלהם. חשוב לציין כי העירייה פועלת בשקיפות מלאה בהתאם להנחיות המשרד להגנת הסביבה ובשיתוף מלא עם ההורים לבחינת אפשרויות חדשות להקטנת חששות ההורים ופתרון הנושא. הפתרון החדש, אותו יזמה העירייה הינו ראשון מסוגו בארץ". 

ראש העירייה, יהודה בן חמו "הפתרון ייושם באופן מידי במהלך הימים הקרובים וזאת במקביל להמשך הפעולות הנחרצות, אותן נוקטת העירייה אל מול חברות הסלולר ואל מול משרדי הממשלה מתוך מטרה למקם את האנטנות במיקום ובאופן שבו תהיה רמת הקרינה בבית הספר ברמות הנמוכות ביותר. ברצוני להודות באופן אישי לאיתי צחר סמנכ"ל החברה הכלכלית על הרעיון המוצלח שהוביל לפתרון הבעיה וכן לאשל ארמוני מנכ"ל העירייה, למ"מ וסגן ראש העיר צביקה צרפתי, סמנכ"ל העירייה רון קוגמן ונציגי ההורים על עבודה מאומצת ומשותפת על מנת למצוא פתרון לנושא ומתוך מטרה להשיב את הסדר על כנו".

תגובות